Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4970
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Швирка, В. М. | |
dc.date.accessioned | 2020-02-20T13:24:16Z | |
dc.date.available | 2020-02-20T13:24:16Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4970 | |
dc.description | Швирка В.М. Педагогічний підхід до визначення поняття «толерантність» / Швирка В.М. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 347 - 352 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проведено аналіз поняття «толерантність» з точки зору педагогічного підходу. Представлені погляди відомих педагогів на проблему толерантності в процесі виховання і навчання в загальноосвітніх школах і закладах вищої освіти. Розглянуто сучасні вітчизняні дисертаційні дослідження, присвячені теоретичним і практичним аспектам толерантності. Толерантність з точки зору педагогічної науки охарактеризована як система внутрішніх ресурсів особистості, що відображає готовність і здатність людини позитивно і продуктивно вирішувати складні завдання взаємодії з самим собою та іншими людьми, які відрізняються по зовнішності, думкам, почуттям, цінностям, поведінці. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | толерантність | uk_UA |
dc.subject | виховання толерантності | uk_UA |
dc.subject | педагогічний підхід | uk_UA |
dc.subject | учнівська та студентська молодь | uk_UA |
dc.title | Педагогічний підхід до визначення поняття «толерантність» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SHWURKA.pdf | 196.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.