Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвирка, В. М.
dc.date.accessioned2020-02-20T13:24:16Z
dc.date.available2020-02-20T13:24:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4970
dc.descriptionШвирка В.М. Педагогічний підхід до визначення поняття «толерантність» / Швирка В.М. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 347 - 352uk_UA
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз поняття «толерантність» з точки зору педагогічного підходу. Представлені погляди відомих педагогів на проблему толерантності в процесі виховання і навчання в загальноосвітніх школах і закладах вищої освіти. Розглянуто сучасні вітчизняні дисертаційні дослідження, присвячені теоретичним і практичним аспектам толерантності. Толерантність з точки зору педагогічної науки охарактеризована як система внутрішніх ресурсів особистості, що відображає готовність і здатність людини позитивно і продуктивно вирішувати складні завдання взаємодії з самим собою та іншими людьми, які відрізняються по зовнішності, думкам, почуттям, цінностям, поведінці.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectвиховання толерантностіuk_UA
dc.subjectпедагогічний підхідuk_UA
dc.subjectучнівська та студентська молодьuk_UA
dc.titleПедагогічний підхід до визначення поняття «толерантність»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SHWURKA.pdf196.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.