Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4970
Title: Педагогічний підхід до визначення поняття «толерантність»
Authors: Швирка, В. М.
Keywords: толерантність
виховання толерантності
педагогічний підхід
учнівська та студентська молодь
Issue Date: 2018
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті проведено аналіз поняття «толерантність» з точки зору педагогічного підходу. Представлені погляди відомих педагогів на проблему толерантності в процесі виховання і навчання в загальноосвітніх школах і закладах вищої освіти. Розглянуто сучасні вітчизняні дисертаційні дослідження, присвячені теоретичним і практичним аспектам толерантності. Толерантність з точки зору педагогічної науки охарактеризована як система внутрішніх ресурсів особистості, що відображає готовність і здатність людини позитивно і продуктивно вирішувати складні завдання взаємодії з самим собою та іншими людьми, які відрізняються по зовнішності, думкам, почуттям, цінностям, поведінці.
Description: Швирка В.М. Педагогічний підхід до визначення поняття «толерантність» / Швирка В.М. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 347 - 352
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4970
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SHWURKA.pdf196.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.