Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4970
Title: | Педагогічний підхід до визначення поняття «толерантність» |
Authors: | Швирка, В. М. |
Keywords: | толерантність виховання толерантності педагогічний підхід учнівська та студентська молодь |
Issue Date: | 2018 |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті проведено аналіз поняття «толерантність» з точки зору педагогічного підходу. Представлені погляди відомих педагогів на проблему толерантності в процесі виховання і навчання в загальноосвітніх школах і закладах вищої освіти. Розглянуто сучасні вітчизняні дисертаційні дослідження, присвячені теоретичним і практичним аспектам толерантності. Толерантність з точки зору педагогічної науки охарактеризована як система внутрішніх ресурсів особистості, що відображає готовність і здатність людини позитивно і продуктивно вирішувати складні завдання взаємодії з самим собою та іншими людьми, які відрізняються по зовнішності, думкам, почуттям, цінностям, поведінці. |
Description: | Швирка В.М. Педагогічний підхід до визначення поняття «толерантність» / Швирка В.М. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 347 - 352 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4970 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SHWURKA.pdf | 196.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.