Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4969
Title: | Історичні засади естетико-екологічного виховання особистості |
Authors: | Котєнєва, І.С. |
Keywords: | екологічна культура естетико-екологічне виховання ноосферне виховання естетико-екологічний катарсис. |
Issue Date: | 2018 |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | Актуальність досліджуваної проблеми обумовлена екологічною кризою сьогодення людства та пошуками шляхів її вирішення в системі сучасної освіти. В історії педагогічної думки у різні історичні періоди поступово зложилася система поглядів на культуру життя людини в природі та гармонію взаємодії з нею, що дозволяє використати ці нароби. У статті на основі аналізу провідних педагогічних ідей визначено сучасні засади естетико-екологічного виховання особистості. Зроблено акцент на актуальності концепцій класиків вітчизняної педагогічної думки. Розглянуто особистий внесок Г. Сковороди, Г. Ващенко, К. Ушинського, В. Сухомлинського у проблему естетико-екологічного виховання особистості, що дозволяє накопичити матеріал необхідний для розуміння цілей, принципів, змісту, форм і методів роботи в сучасній українській школі; обґрунтувати нові підходи до вирішення проблем екологічного виховання молоді. Розробити нові технології естетико-екологічного (ноосферного) виховання особистості. Розробити програми підготовки фахівців вищої кваліфікації, здатних вести молодь до досягнення гармонії у взаєминах із природою. |
Description: | Котєнєва І.С. Історичні засади естетико-екологічного виховання особистості / І.С.Котєнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 338 - 346 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4969 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KOTENEVA.pdf | 318.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.