Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4953
Title: Принципи й методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення
Authors: Григор'єва, І. О.
Макаренко, І. В.
Махукова, Т. В.
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: Принципи і методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення. Cтаття висвітлює принципи і методи спеціальної методики розвитку лексико-фразеологічних засобів мовлення в структурі мовної особистості дитини молодшого шкільного віку із ТПМ. Формування мовних та мовленнєвих умінь дітей відбувається з урахуванням характеру розумової діяльності молодших школярів із ТПМ й типів розумової діяльності: пасивно-репродуктивного, репродуктивного, репродуктивно-продуктивного, продуктивного. Такий підхід дозволяє оцінити міру досягнень поставленої мети, одержати надійні дані про результативність окремих етапів спеціального навчання, забезпечити ефективний контроль.
Description: Григор’єва І. О. Принципи й методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Махукова //Вісник Луганського національного. університету імені Тараса Шевченка. − 2018. - б/н. - [С. 32-36]
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4953
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_2018_.pdf364.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.