Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4953
Title: | Принципи й методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення |
Authors: | Григор'єва, І. О. Макаренко, І. В. Махукова, Т. В. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Принципи і методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення. Cтаття висвітлює принципи і методи спеціальної методики розвитку лексико-фразеологічних засобів мовлення в структурі мовної особистості дитини молодшого шкільного віку із ТПМ. Формування мовних та мовленнєвих умінь дітей відбувається з урахуванням характеру розумової діяльності молодших школярів із ТПМ й типів розумової діяльності: пасивно-репродуктивного, репродуктивного, репродуктивно-продуктивного, продуктивного. Такий підхід дозволяє оцінити міру досягнень поставленої мети, одержати надійні дані про результативність окремих етапів спеціального навчання, забезпечити ефективний контроль. |
Description: | Григор’єва І. О. Принципи й методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Махукова //Вісник Луганського національного. університету імені Тараса Шевченка. − 2018. - б/н. - [С. 32-36] |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4953 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
_2018_.pdf | 364.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.