Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОтрощенко, Н.Л.-
dc.date.accessioned2020-02-17T06:47:53Z-
dc.date.available2020-02-17T06:47:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 373.5:37.013.42-053.6-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4944-
dc.descriptionОтрощенко Н.Л. Соціально-педагогічна підтримка підлітків закладів середньої освіти у контексті Нової української школи / Отрощенко Н.Л. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 273 - 280uk_UA
dc.description.abstractУ статті наголошено, що постійні зміни в сучасному інформаційному суспільстві є атрибутом суспільного життя та висувають нові вимоги до формування знань, навичок, мотиваційного інструментарію та способу життя людей. Акцентовано на тому, що сьогодні підліткам складно зорієнтуватися та самовизначитися у цьому світі через його швидкоплинність. Реформа Нової української школи розрахована на роки. Проте, втілення ключових, життєважливих для учнів моментів розтягнуто в часі. Сучасні підлітки, як ті, що через п’ять- десять років замінять нинішнє працездатне покоління (50-60 рр.), потребують професійної допомоги з боку соціального педагога. Резюмовано, що результатом соціально-педагогічної підтримки процесу становлення підлітків закладів середньої освіти має стати сформованість компетентностей соціально-успішної та конкурентоздатної особистості.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectінформаційне виробництвоuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічна підтримкаuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічна підтримка підлітків закладів середньої освіти у контексті Нової української школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OTROCHENKO.pdf284.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.