Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4927
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВеретенко, І.М.-
dc.date.accessioned2020-02-14T09:36:11Z-
dc.date.available2020-02-14T09:36:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 371.125.8:364-43-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4927-
dc.descriptionВеретенко І.М. Когнітивно-інформаційна парадигма соціально- педагогічної роботи в закладах загальної середньої освіти /І.М.Веретенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С.255 - 260uk_UA
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано основні теоретичні положення, які є підґрунтямкогнітивно-інформаційної парадигми. Представлено соціально-когнітивну теорію, теорію фреймів, теорію трансактного аналізу, теорію соціального научання, когнітивну теорію стресу та копінгу, теорію соціальної інокуляції, когнітивну теорію гендеру. Проаналізовано поняття «знання» та «інформація». Окреслено можливі переваги та загрози у процесі роботи учнів з інформацією. Визначено передумову соціального розвитку дитини. Розкрито можливості використання базових положень когнітивно-інформаційної парадигми відповідно до завдань соціально-педагогічної роботи з учнями.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectкогнітивно-інформаційна парадигмаuk_UA
dc.subjectТеоріяuk_UA
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічна роботаuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.titleКогнітивно-інформаційна парадигма соціально- педагогічної роботи в закладах загальної середньої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VERTENKOpdf.pdf215.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.