Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4927
Title: Когнітивно-інформаційна парадигма соціально- педагогічної роботи в закладах загальної середньої освіти
Authors: Веретенко, І.М.
Keywords: когнітивно-інформаційна парадигма
Теорія
заклади загальної середньої освіти
соціально-педагогічна робота
учні
знання
інформація
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті схарактеризовано основні теоретичні положення, які є підґрунтямкогнітивно-інформаційної парадигми. Представлено соціально-когнітивну теорію, теорію фреймів, теорію трансактного аналізу, теорію соціального научання, когнітивну теорію стресу та копінгу, теорію соціальної інокуляції, когнітивну теорію гендеру. Проаналізовано поняття «знання» та «інформація». Окреслено можливі переваги та загрози у процесі роботи учнів з інформацією. Визначено передумову соціального розвитку дитини. Розкрито можливості використання базових положень когнітивно-інформаційної парадигми відповідно до завдань соціально-педагогічної роботи з учнями.
Description: Веретенко І.М. Когнітивно-інформаційна парадигма соціально- педагогічної роботи в закладах загальної середньої освіти /І.М.Веретенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С.255 - 260
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4927
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VERTENKOpdf.pdf215.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.