Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоплавська, С.Д.-
dc.date.accessioned2020-02-14T08:59:35Z-
dc.date.available2020-02-14T08:59:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4925-
dc.descriptionПоплавська С. Д. Методологічні підходи формування комунікативної компетентності майбутніх медичних сестер / С.Д.Поплавська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С.240 - 248uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутніх медичних сестер як цілісного процесу. Метою дослідження, що представлене у статті є виокремлення та аналіз методологічних підходів формування комунікативної компетентності майбутніх медичних сестер відповідно до інноваційних процесів, що відбуваються у сучасній сфері професійної освіти. Методами дослідження є аналіз, синтез, систематизацію та логічне узагальнення для вивчення проблематики дослідження. Виокремлено підходи, що забезпечують цілеспрямованість та комплексність означеного процесу. Виокремлено системний, гуманістичний, компетентнісний, особистісно- орієнтований та інтегративний підходи, які складають основу процесу формування комунікативної компетентності майбутніх медичних сестер у закладах вищої освіти медичного профілю. Представлено характеристики кожного із обраних підходів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;УДК 378.147:377.169.3 С.-
dc.subjectмедична сестраuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectпідхідuk_UA
dc.titleМетодологічні підходи формування комунікативної компетентності майбутніх медичних сестерuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
POPLAVSKA.pdf255.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.