Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4917
Title: Визначення стану сформованості соціально- комунікативної компетентності майбутніх фахівців зі спеціальності «Медсестринство»
Authors: Самборська, Н.М.
Keywords: майбутні фахівці зі спеціальності «Медсестринство»
соціально-комунікативна компетентність
рівень сформованості соціально-комунікативної компетентності
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті представлено результати констатувального етапу експерименту з визначення стану сформованості соціально-комунікативної компетентності майбутніх фахівців зі спеціальності «Медсестринство», що вивчався з метою виділення актуальності педагогічних перетворень, їх напрямів та умов у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Методичним інструментарієм діагностики слугували:Тест-опитувальник соціально комунікативної компетентності Є. Рогова; авторський опитувальник рівня сформованостісоціально-комунікативної компетентності майбутніх фахівців зі спеціальності «Медсестринство»; аналіз есе «Формула ефективного професійного спілкування». Подано результати кількісного та якісного аналізу дослідження; встановлено незадовільність стану сформованості соціально-комунікативної компетентності майбутніх медичних сестер. Зазначено, що комплексними засобами, що сприяють формуванню означеної компетентності може бути система педагогічних умов, яка дозволить комплексно впливати на процес формування соціально- комунікативної компетентності майбутніх фахівців зі спеціальності «Медсестринство» у процесі вивчення гуманітарних дисциплін.
Description: Самборська Н.М. Визначення стану сформованості соціально- комунікативної компетентності майбутніх фахівців зі спеціальності «Медсестринство» / Н.М.Самборська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №1 (324) червень. - С. 208 - 215
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4917
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SAMBORSKA.pdf294.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.