Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4877
Title: | Зміна дидактичних акцентів при підготовці менеджерів в умовах невизначеного ринкового середовища |
Authors: | Колосов, А.М. Савченко, О.С. |
Keywords: | навчальний процес підготовка менеджерів середовище функціонування підприємств невизначеність парадигми невизначеності |
Issue Date: | 2018 |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | Сучасні умови функціонування підприємств і організацій у все більше невизначеному й непередбачуваному середовищі потребують зміни дидактичних акцентів при підготовці менеджерів - фахівців у сфері управління підприємствами і організаціями за спеціальністю 073 - у напрямку прищеплення слухачам знань і навичок урахування особливостей проявів середовищі і їхнього впливу на результати діяльності підприємств. Проаналізовано способи створення середовища підприємств на споживчих ринках, пояснені парадигми формування різних станів прояву їхньої невизначеності, приведені методи їхнього врахування в процесі управління стосовно обґрунтування обсягів продажу продукції і товарів. Показано, що на відміну від звичайного освітнього процесу, який спрямований на передачу знань та навичок, отриманих у минулому, сучасне викладання менеджменту повинно створювати в слухачеві вміння передбачати майбутнє, зокрема, на основі навичок приймати управлінські рішення в умовах невизначеного ринкового середовища. |
Description: | Колосов А. М. Зміна дидактичних акцентів при підготовці менеджерів в умовах невизначеного ринкового середовища / А.М.Колосов, Савченко О.С. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С.131 - 142 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4877 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KOLOSOVSAVCHENKO.pdf | 469.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.