Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасиньова, Н. С.-
dc.date.accessioned2020-02-02T19:22:22Z-
dc.date.available2020-02-02T19:22:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4834-
dc.descriptionВасиньова Н. С. Визначення сутності поняття „Теорія управління вищими навчальними закладами” / Н. С. Васиньова // Проблеми емпіричних досліджень у психології : гуманітар. вісн. ДВНЗ „Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди”. – К., 2016. – Вип. 13. – С. 198–205uk_UA
dc.description.abstractУ статті за допомогою традиційного методу аналізу документів, що містить сприйняття тексту, виокремлення смислових блоків ідей, тверджень проаналізовано вживаність, сутність та структуру понять „теорія”, „управління” і „теорія управління”. З’ясовано властивості наукової теорії, особливості вищого навчального закладу та структуру теорії управління освітніми системами. У результаті проведеного дослідження запропоновано нове розуміння сутності понять „теорія управління”, „теорія управління вищими навчальними закладами” та визначено структуру теорії управління вищими навчальними закладами, що дає можливість оцінити розвиток теорії управління. Автор наголошує, що розгляд зазначених понять потребує обґрунтованого аналізу, особливо коли йдеться про дослідження проблеми розвитку теорії управління вищими навчальним закладами в Україні останньої чверті ХХ початку – ХХІ століття.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectуправління навчальними закладамиuk_UA
dc.titleВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ „ТЕОРІЯ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasin.pdf414.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.