Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4834
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васиньова, Н. С. | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-02T19:22:22Z | - |
dc.date.available | 2020-02-02T19:22:22Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4834 | - |
dc.description | Васиньова Н. С. Визначення сутності поняття „Теорія управління вищими навчальними закладами” / Н. С. Васиньова // Проблеми емпіричних досліджень у психології : гуманітар. вісн. ДВНЗ „Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди”. – К., 2016. – Вип. 13. – С. 198–205 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті за допомогою традиційного методу аналізу документів, що містить сприйняття тексту, виокремлення смислових блоків ідей, тверджень проаналізовано вживаність, сутність та структуру понять „теорія”, „управління” і „теорія управління”. З’ясовано властивості наукової теорії, особливості вищого навчального закладу та структуру теорії управління освітніми системами. У результаті проведеного дослідження запропоновано нове розуміння сутності понять „теорія управління”, „теорія управління вищими навчальними закладами” та визначено структуру теорії управління вищими навчальними закладами, що дає можливість оцінити розвиток теорії управління. Автор наголошує, що розгляд зазначених понять потребує обґрунтованого аналізу, особливо коли йдеться про дослідження проблеми розвитку теорії управління вищими навчальним закладами в Україні останньої чверті ХХ початку – ХХІ століття. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UA |
dc.subject | управління навчальними закладами | uk_UA |
dc.title | ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ „ТЕОРІЯ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ” | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.