Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКокнова, Т. А.
dc.date.accessioned2020-01-30T21:38:20Z
dc.date.available2020-01-30T21:38:20Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherУДК 37. 211.24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4814
dc.descriptionКокнова Т. А. Змістові компоненти лінгвометодичної компетентності викладачів іноземної мови / Т. А. Кокнова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2019. - № 65. - Т. 2. - С. 48-52.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено вивченню й аналізу змістових компонентів лінгвометодичної компетентності, охарактеризовано основні компетенції, що входять до її складу. До таких віднесено предметну, соціокультурну та комунікативну компетенції, які забезпечують володіння компетенціями в галузі теоретичних засад лінгвістики на високому професійному рівні, а також їх реалізацію в практичній професійній діяльності як викладача іноземної мови. Подано визначення поняття лінгвометодичної компетентності викладача іноземної мови. Відповідно до наукової концепції, представленої І. Зязюном, і згідно зі специфікою професійної діяльності викладача іноземної мови виділено три блоки знань, які належать до предметної компетенції викладача іноземної мови, а саме: психолого-педагогічні знання (стосуються особливостей засвоєння лінгвістичного матеріалу відповідно до індивідуальних і вікових характеристик), професійно-предметні знання (належать до специфіки користування іноземною мовою як засобом спілкування) та науково-дослідницькі знання (знання щодо цілісного уявлення викладача іноземної мови про науку як систему знань). У контексті деталізації вмінь викладача іноземної мови у змісті предметної компетенції виділено такі вміння: теоретичні, прогностично-проєктивні, рефлексивні, мобілізаційно-орієнтаційні, інформаційні, розвивальні, перцептивні та комунікативні. Важливим аспектом у процесі підготовки майбутніх викладачів іноземної мови виступає також формування соціокультурної компетенції, яка уможливлює здійснення ефективної міжкультурної комунікації, враховуючи національну, релігійну, геополітичну, соціальну ідентичність субкультур. Останнім змістовим складником лінгвометодичної компетентності виступає комунікативна компетенція, що дозволяє виконувати майбутнім вчителям іноземної мови комунікативні завдання у процесі професійної діяльності. У статті відзначено, що навички майбутнього викладача іноземної мови повинні стати таким новоутворенням, завдяки якому майбутній спеціаліст буде спроможний виконати раціональну дію відповідно до нормативно заданих вимог професіїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectлінгвометодична компетентністьuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectвикладачіuk_UA
dc.titleЗМІСТОВІ КОМПОНЕНТИ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кокнова Тетяна Анатоліївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
59.pdf224.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.