Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4813
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКокнова, Т. А.-
dc.date.accessioned2020-01-30T21:30:12Z-
dc.date.available2020-01-30T21:30:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 37.211.24-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4813-
dc.descriptionКокнова Т.А. Ключові компоненти лінгвометодичної компетентності викладачів іноземних мов / Т. А. Кокнова // Теорія та методика професійної освіти. - 2019. = Вип. 15. - Т. 2. - С. 96-99.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду ключових компонентів лінгвометодичної компетентності викладачів іноземних мов у контексті підготовки майбутніх викладачів іноземних мов до професійної діяльності у закладах вищої освіти. Використовуючи генетичний підхід, нами наведено алгоритм формування терміна «лінгвометодична компетентність викладача іноземної мови», здійснено його гетерохронний аналіз для розкриття змісту й структури цього поняття. У статі розглянуті підструктурні компоненти поняття «лінгвометодична компетентність викладача іноземної мови», які становлять інтегровану єдність сформованих у випускника закладів вищої освіти предметно-фахових знань, професійних умінь та навичок, особистісних установок, індивідуально-психологічних елементів та аутопсихологічних інваріантів. У контексті дослідження педагогічної діяльності викладача у статті нами виділено такі основні напрями професійної діяльності викладача іноземної мови: викладацьку професійно-методичну діяльність, спрямовану на організацію процесу викладання іноземних мов відповідно до нормативних документів; організаційну професійно-педагогічну діяльність, орієнтовану на організацію педагогічних практик; науково-дослідну діяльність, покликану розвивати творчий, науковий потенціал; виховну та культурно-просвітницьку діяльність, орієнтовану на можливість використовувати навчальну дисципліну (іноземну мову) задля прищеплення духовних, моральноетичних, громадянських якостей. У статі виділяються такі головні функції викладача іноземних мов під час роботи в закладі вищої освіти: гностично-проектувальні, комунікативно-організаторські, діагностико-корекційні, мотиваційно-розвивальні та рефлексивні. Ми дійшли висновку, що зміст та структура лінгвометодичної компетентності викладача іноземної мови включають два вектори, які інкорпоровані гетерохронною єдністю властивостей, які, з одного боку, становлять структурні компоненти поняття «лінгвометодична компетентність викладача іноземної мови», а з іншого, є особливостями професійної діяльності викладача іноземної мови у процесі роботи в закладі вищої освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleКЛЮЧОВІ КОМПОНЕНТИ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВuk_UA
dc.title.alternativeKEY COMPONENTS OF LINGUISTIC-AND-METHODOLOGICAL COMPETENCE OF FOREIGN LANGUAGE TEACHERSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кокнова Тетяна Анатоліївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
58.pdf133.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.