Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4812
Title: | ПІДҐРУНТЯ СУТНІСНОГО ПОХОДЖЕННЯ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ |
Authors: | Кокнова, Т. А. |
Keywords: | професійна компетенність майбутні викладачі іноземні мови компетентність професійна освіта |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | Компетентнісний підхід зараз вбачається одним із напрямів модернізації професійної освіти як в Україні так і закордоном. У лінгвометодиці вищої школи поняття професійної компетентності, у контексті професійної компетентності майбутнього викладача іноземної мови, використовується не часто. Мета статті −− розглянути підґрунтя сутнісного походження лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у її зв’язку з професійною компетентністю. Методи дослідження відносяться до теоретичних методів педагогічного дослідження і охоплюють аналіз і синтез, порівняння, узагальнення, індукцію та дедукцію, абстрагування й конкретизацію, що допомагають теоретично опрацювати наукові факти з проблеми дослідження. В ході дослідження автор пропонує розподілити педагогічні компетентності на ключові/фахові, базові та предметні. Педагогічна компетентність викладача розглядається як здатність особистості вирішувати професійні проблеми/задачі, що виникають у ситуаціях професійної педагогічної діяльності за рахунок вмілого використання знань, досвіду та цінностей. Питання формування професійної компетентності майбутнього викладача іноземної мов зараз знаходиться на початковій стадії розробки і може бути розглянуто як синтез різних галузей знання із акцентом на практикоорієнтованість. Лінгвометодична компетентність у структурі професійної компетентності викладача іноземних мов має стати базовою. Перспективи подальшого дослідження спрямовані на розробку питання розвитку методики вищої школи, яка ще повинна закріпитися як з позиції свого окремого статусу у методичному дискурсі, так і стосовно необхідності виокремлення її у окрему дисципліну ЗВО. |
Description: | Кокнова Т. А. Підґрунтя сутнісного походження лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов / Т. А. Кокнова // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія :Педагогіка. Соціальна робота. - 2019. Вип. 1 (44). - С. 75-79. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4812 |
Appears in Collections: | Кокнова Тетяна Анатоліївна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.