Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4805
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКокнова, Т. А.
dc.date.accessioned2020-01-28T11:30:04Z
dc.date.available2020-01-28T11:30:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4805
dc.descriptionКокнова Т.А. Аналіз зарубіжного досвіду формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов / Т.А. Кокнова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія : Педагогічні науки : реалії та перспективи. - 2019. - Вип. 66. - С 103-106uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено аналіз зарубіжного досвіду у сфері формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов. Проаналізовано передові сучасні праці науковців, присвячені різним аспектам реформування та важливим принципам функціонування сучасних освітніх закладів у рамках підготовки майбутніх викладачів іноземних мов в окремих розвинутих країнах; висвітлено основні напрями підготовки викладачів іноземних мову країнах Європи, у Сполучених Штатах та Канаді. Зроблено висновки, що підготовка викладачів іноземних мову розвинених країнах світу передбачає врахування різних національних, етнічних культурних та Тендерних особливостей, сприяє поширенню толерантності, використовує нові педагогічні технології, враховує новітні наукові досягнення; модернізація європейської освіти спрямована на виховання нового покоління, яке буде конкурентоспроможним на світовому ринку, реформуючи її на засадах демократизації, відкритості, безперервності, рівного доступу до здобуття освіти, мобільності, зберігаючи при цьому автентичність національної освіти.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article presents the analysis of foreign experience in the field of development of linguistic and methodological competence offuture foreign language teachers. The article analyzes the advanced modem works of scientists devoted to -various aspects of improvement and important principles offunctioning of modem educational institutions, in theframework offuture foreign language teachers training in some developed countries; the main directions of foreign language teachers training in European countries, in the United States and Canada are highlighted. It is concluded that in the process of training of foreign language teachers in developed countries different national, ethnic, cultural and gender peculiarities are taken into account, tolerance is promoted, new pedagogical technologies are applied, as -well as the latest scientific achievements are considered, while the modernization of European education is directed at the upbringing of a new generation that -will be competitive in the world market, reforming it on the principles of democratization, openness, continuity, equal access to education, mobility, preserving at the same time the authenticity ofthe national education.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesіноземна мова;
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні викладачі іноземних мовuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectлінгвометодична підготовкаuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectмодернізаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.titleАналіз зарубіжного досвіду формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мовuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of foreign experience of development of linguistic-and-methodological competence of futureforeign language teachersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кокнова Тетяна Анатоліївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
51.pdf195.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.