Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4788
Title: | Інформаційно-комунікаційні технології у практиці викладання російської літератури студентам-іноземцям у закладах вищої освіти |
Other Titles: | Information and communication technologies of teaching Russian literature to students-foreigners in the higher education practice |
Authors: | Юган, Н. Л. |
Keywords: | змішане (гібридне) навчання інформаційно-комунікаційні технології іноземні студенти ефективність навчання |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Філологічні науки; |
Abstract: | У статті представлений порівняльний аналіз результатів використання інформаційно-комунікаційних технологій у 6 групах (120 осіб) українських студентів та студентів-іноземців, отриманих за допомогою методів анкетування й інтерв’ювання. Оцінюючи результати впровадження в практику викладання літератури у ЗВО України українським та іноземним студентам занять з використанням демонстраційних комп’ютерних програм (фільми, відеофрагменти), ми переконалися, що традиційна (очна) форма навчання з використанням ІКТ та змішане навчання однаково органічні для сучасного навчального процесу; для українських студентів оптимальним є зіставлення літературного твору з російськими та зарубіжними кіноверсіями, а для іноземних студентів – звернення тільки до радянсько-російських інтерпретацій літературних шедеврів. Пов'язано це з недостатнім знанням іноземцями російської мови, складністю прочитання російських текстів XIX ст., досить великих за обсягом, а також з відсутністю базових знань російської історії, культури, фільмографії. Звернення до знаменитих та якісних екранізацій стимулює пізнавальний інтерес, інтелектуальний та творчий потенціал, посилює мотивацію студентів-іноземців до вивчення російської мови і літератури. Іноземним студентам складно сприймати велику кількість різнопланової текстової та аудіовізуальної інформації, провести якісне зіставлення російського та зарубіжного кінематографічного досвіду внаслідок несформованої у них лінгвокультурологічної основи для багаторівневого різноаспектного компаративного аналізу творів різних видів мистецтв. |
Description: | Юган Н. Л. Інформаційно-комунікаційні технології у практиці викладання російської літератури студентам-іноземцям у закладах вищої освіти / Н.Л. Юган // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - статті 86-96 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4788 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.