Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4778
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагорна, Ю. А.-
dc.date.accessioned2020-01-27T09:32:51Z-
dc.date.available2020-01-27T09:32:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4778-
dc.descriptionНагорна Ю. А. Особливості навчання граматики студентів нефілологічних спеціальностей / Ю.А. Нагорна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - статті 156-162uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено загальній характеристиці навчання граматичних структур в навчальних закладах нефілологічного профілю. Проаналізовано основні принципи, підходи та стадії освоєння граматики англійської мови здобувачами навчальних закладів нефілологічного профілю. Визначено, що основною метою при навчанні нефілологічних студентів є формування їхніх граматичних навичок як одного із важливих компонентів навичок говоріння, читання, аудіювання та письма. Зазначено, що специфіка викладання граматики студентам нефілологічних факультетів полягає в тому, що за планом навчання граматика не викладається як окрема дисципліна і саме тому граматичний матеріал вивчається в контексті вивчення лексики. Проаналізовано основні принципи та підходи до викладання граматики. Визначено, що дедуктивний підхід є найкращим підходом для навчання граматики студентів нефілологічних спеціальностей та вписується в структуру навчання, відому як ППТ (презентація, практика, техніка), приділено увагу аналізу кожного етапу, а також прийомам, які можна застосовувати під час навчання кожного із етапів. Надано типи вправ для кожного етапу викладання граматики (граматичні ігри, вікторини, тести, анкети, діалоги, аукціони). На етапі техніки запропоновано використовувати такі вправи, як рольові ігри, моделювання, інтерв’ю, вирішення проблем, настільні ігри. Досліджено, що формування граматичної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей є досить тривалим процесом, який повинен забезпечуватися поступово, із урахуванням комунікативного підходу викладання іноземних мов.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article deals with teaching grammar stages as important part of teaching English to the students of non-philological universities for their gaining communicative competence at the level which allows them to use foreign language practically both in professional activity and for self-education. It has been determined that main aim when teaching non-philological students is to form their grammatical skills as one of important components of skills in speaking, reading, listening and writing. It has been specially noted that the specificity of teaching grammar to the cadets of non-philological faculties lies in the fact that under the plan of study practical grammar is not taught as a separate discipline and that is why grammar material is studied in the context of definite vocabulary. Main principles and approaches regarding teaching grammar stages have been analysed. It has been reviewed that deductive approach to teaching grammar is more appropriate for non-philological students and fits into a class structure known as PPP (Presentation, Practice, Production). Much attention has been given to the analysis of Presentation, Practice and Production stages as well as techniques which can be used at the class. Special attention has been given to the types of exercises at each stage of teaching grammar such as drills, grammar games, grammar quiz, memory tests, picture dictation, growing stories, questionnaires, dialogues and grammar auctions Production (free practice) stage has been considered to be one of great great importance. Information gaps, role plays, interviews, simulations, find someone who, spot the differences between two pictures, picture cues, problem solving, personalisation activities and board games have been offered to use at production stage. It has been researched that grammar competence formation of students of non-philological universities is quite a long term process which should be provided gradually by taking into account communicative approach to foreign language teaching.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectграматикаuk_UA
dc.subjectстадіїuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectвправиuk_UA
dc.titleОсобливості навчання граматики студентів нефілологічних спеціальностейuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of teaching grammar to the non-philological studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nahorna.pdf592.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.