Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4777
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтеблюк, Н.Ф.-
dc.contributor.authorКопєйкіна, Є.В.-
dc.date.accessioned2020-01-27T09:30:52Z-
dc.date.available2020-01-27T09:30:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4777-
dc.descriptionСтеблюк Н.Ф. Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг / Н.Ф.Стеблюк, Є.В. Копєйкіна // Економічний вісник Донбасу. - 2019. - № 3 (57). - С.109 - 116uk_UA
dc.description.abstractВизначення споживчих потреб та інтересів – головне завдання вищих навчальних закладів в умовах конкурентної боротьби. Розуміння поведінки потенційних та реальних здобувачів освіти допоможе закладу не тільки пристосуватися до неї, а й формувати її. Дослідження споживчих потреб на ринку освітніх послуг доцільно здійснювати з використанням маркетингових методів. У статті розглянуто маркетинговий інструментарій визначення ставлення споживача до закладу вищої освіти та наукової оцінки рівня задоволеності/незадоволеності. Запропоновано використання модифікованої моделі «ідеальної точки» для знаходження ставлення споживача до вищого навчального закладу та прийняття рішення про вступ. Проведені розрахунки дозволяють визначити ставлення майбутнього сту- дента до певного закладу вищої освіти з урахуванням його очікувань. Для дослідження задоволеності/незадоволеності споживачів освітніх послуг у статті наведено матрицю «ефективність/важливість», побудовану на основі опитування та оцінки задоволеності та важливості конкретних характеристик. Для формування інформаційно-аналітичної основи з метою підвищення якості освітніх послуг у роботі наведено узгодження пріоритетів держави, ринку праці та споживачів з перспективою на майбутнє. Запропонована у статті модель поведінки споживача відображає процес прийняття ним рішення від усвідомлення потреби до реакції на освітні послуги. Проходячи кожну зі стадій, споживач змінює свої ролі, перетворюючись із абітурієнта на студента, зі студента на випускника вищого навчального закладу. Формування моделі поведінки споживача на ринку освітніх послуг дозволяє організувати ефективне управління маркетинговою діяльністю у ВНЗ та не тільки сприяти задоволенню потреб споживачів, а й формувати попит на ринку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseriesекономічні науки;-
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectринок освітніх послугuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectмаркетинг вищої освітиuk_UA
dc.subjectмодель поведінки споживачаuk_UA
dc.titleДослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13-Stebliuk.pdf365.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.