Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4764
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедічева, Н. В.-
dc.contributor.authorПодмарьов, О.О.-
dc.contributor.authorКорінська, О.O.-
dc.date.accessioned2020-01-23T12:42:36Z-
dc.date.available2020-01-23T12:42:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4764-
dc.descriptionФедічева Н. В. Впровадження аксіологічного підходу до процесу навчання іноземних мов / Н.В. Федічева , О.О. Подмарьов , О.О. Корінська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - статті 163-169uk_UA
dc.description.abstractВ статті обґрунтовується потенціал іноземної мови на розвиток загальнолюдських цінностей особистості та визначаються прийоми, форми й методи роботи, які можуть позитивно впливати на розвиток гуманістичних цінностей студентів і на вдосконалення їх іншомовних умінь. Автори вважають, що загальнолюдські та гуманістичні цінності повинні зайняти дуже вагоме місце у навчанні та вихованні сучасної молоді. Сьогодення вимагає від вищої школи підготовки фахівців з високим рівнем інтелектуального й духовного розвитку, національно свідомих громадян-патріотів, носіїв загальнолюдських цінностей. Майбутній фахівець має бути носієм високих духовних цінностей, в основі яких є пріоритетність гуманізму і моральності. Свій відомий вклад у справу навчання цінностям може зробити навчальна дисципліна „Іноземна мова”. Комунікативна складова предмету, його спрямованість на вивчення та порівняння побуту, звичаїв, традицій, цінностей свого та іншого народу надає викладачу широкі можливості у вихованні громадянської позиції, патріотизму і високих моральних якостей молодої людини. Потенціал мови потужний і немає жодних сумнівів щодо можливостей її впливу на розвиток загальнолюдських цінностей особистості. Метою даної роботи є стислий аналіз використання аксіологічного підходу в процесі навчання іноземних мов, а також обґрунтування потенціалу мови на розвиток загальнолюдських цінностей та визначення прийомів, форм й методів роботи, які забезпечують формування цих цінностей у студентів вишів.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article substantiates the potential of a foreign language for the development of universal values of the individual and determines the techniques, forms and methods that can positively influence the development of students' humanistic values and the improvement of their foreign language skills. The authors believe that universal and humanistic values should take a very important place in the education and upbringing of modern youth. Today, it requires the training of specialists with a high level of intellectual and spiritual development, nationally conscious patriots, and holders of universal values. The future specialist should be the bearer of high spiritual values, based on the priority of humanism and morality. The foreign language course can make its contribution to values education. The communicative component of the subject, its focus on studying and comparing the life, customs, traditions, values of one's own and other people's, provides the teacher with ample opportunities in nurturing civic position, patriotism and high moral qualities. The potential of language is powerful and there is no doubt about the possibility of its influence on the development of universal values of the individual. The purpose of this paper is a brief analysis of the use of the axiological approach in the process of learning foreign languages, as well as substantiation of the potential of language to develop universal values of the individual and determine the techniques, forms and methods of work that ensure the formation of these values in college students.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectаксіологізаціяuk_UA
dc.subjectпоняття „цінність”uk_UA
dc.subjectпотенціал мовиuk_UA
dc.subjectнавчання цінностямuk_UA
dc.subjectметодичні прийомиuk_UA
dc.titleВпровадження аксіологічного підходу до процесу навчання іноземних мовuk_UA
dc.title.alternativeIntroducing an axiological approach to the process of teaching foreign languagesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedicheva, Podmaryov, Korinska.pdf589.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.