Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4751
Title: | Формування мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх учителів до індивідуального стилю професійної діяльності засобами кейс-технологій |
Other Titles: | The formation of the moti-vation and value attitude of future teachers to the individual style of professional activity by means of case-technologies |
Authors: | Шама, І. П. |
Keywords: | педагогіка майбутні вчителі професійна діяльності мотивація кейс-технологія педагогічний кейс |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Освіта та педагогічна наука; |
Abstract: | статті розкрито сутність поняття «індивідуальний стиль професійної діяльності педагога», основні функції індивідуального стилю професійної діяльності сучасного педагога, особливості його формування в майбутніх учителів у процесі навчання у закладі вищої освіти. З урахуванням положень особис-тісно зорієнтованого та аксіологічного методологічних підходів схарактеризовано мотиваційно-ціннісний компонент індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів, роль цілепокладання та мотивації на досягнення успіху в процесі його формування. Розкрито змістовні та функційні аспекти кейс-технологій у професійній підготовці майбутніх учителів, види педагогічних кейсів та вимоги щодо добору кейсів для реалізації завдань формування мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх учителів до індивідуального стилю професійної діяльності. Представлено приклади педагогічних кейсів різних видів (кейс-автонаратив, відкриті, проблемні, діагностичні кейси). |
Description: | Шама І. П. Формування мотивацій-но-ціннісного ставлення майбутніх учите-лів до індивідуального стилю професійної діяльності засобами кейс-технологій / І. П. Шама // Освіта та педогогічна наука. – 2019. - №2 (171). - С. 43-52 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4751 |
Appears in Collections: | № 2 (171) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.