Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4751
Title: Формування мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх учителів до індивідуального стилю професійної діяльності засобами кейс-технологій
Other Titles: The formation of the moti-vation and value attitude of future teachers to the individual style of professional activity by means of case-technologies
Authors: Шама, І. П.
Keywords: педагогіка
майбутні вчителі
професійна діяльності
мотивація
кейс-технологія
педагогічний кейс
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Освіта та педагогічна наука;
Abstract: статті розкрито сутність поняття «індивідуальний стиль професійної діяльності педагога», основні функції індивідуального стилю професійної діяльності сучасного педагога, особливості його формування в майбутніх учителів у процесі навчання у закладі вищої освіти. З урахуванням положень особис-тісно зорієнтованого та аксіологічного методологічних підходів схарактеризовано мотиваційно-ціннісний компонент індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів, роль цілепокладання та мотивації на досягнення успіху в процесі його формування. Розкрито змістовні та функційні аспекти кейс-технологій у професійній підготовці майбутніх учителів, види педагогічних кейсів та вимоги щодо добору кейсів для реалізації завдань формування мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх учителів до індивідуального стилю професійної діяльності. Представлено приклади педагогічних кейсів різних видів (кейс-автонаратив, відкриті, проблемні, діагностичні кейси).
Description: Шама І. П. Формування мотивацій-но-ціннісного ставлення майбутніх учите-лів до індивідуального стилю професійної діяльності засобами кейс-технологій / І. П. Шама // Освіта та педогогічна наука. – 2019. - №2 (171). - С. 43-52
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4751
Appears in Collections:№ 2 (171)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shama.pdf563.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.