Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4747
Title: Комплексна методика розвитку творчої самостійності майбутніх учителів зарубіжної літератури в процесі їх методичної підготовки
Authors: Чайка, О.М.
Keywords: методична система
розвиток творчої самостійності студентів
етапи реалізації
методи і прийоми
види навчальної діяльності
Issue Date: 2019
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті представлено методичну систему розвитку творчої самостійності студентів у процесі вивчення методики викладання зарубіжної літератури. Вона розроблена відповідно до наукових теоретичних основ, які забезпечують ефективність діяльності викладача, спрямованої на розвиток активності, самостійності, творчості, креативності майбутніх учителів зарубіжної літератури. Розкрито зміст поняття «творча самостійність»: це - якість особистості, яка характеризується внесенням елементів новизни у свою діяльність, усвідомленням власної здатності аналізувати й створювати “новітню продукцію” та відзначається критичністю мислення, продуктивністю й цілим комплексом умінь, які забезпечують високий рівень навчальної діяльності. Описано головні структурні компоненти комплексної методики розвитку творчої самостійності: принципи, функції, етапи реалізації, методи, прийоми, види навчальної діяльності студентів. Уточнено та переосмислено традиційні прийоми та види навчальної діяльності студентів, водночас розроблено окремі інноваційні. Результатом функціонування методичної системи є сформована творча особистість студента, здатного мислити критично і самостійно, продукувати оригінальні ідеї та створювати "новітню продукцію". Також акцентовано увагу на необхідності створення взаємопов’язаної блочної системи засвоєння програмового матеріалу, коли за темою лекції одразу ж проводяться лабораторні й практичні заняття, перевіряється самостійна й індивідуальна робота студентів у межах окремого модуля. Визначено перспективу запропонованої методичної системи, яка спрямовує студентів на продуктивну самостійну й творчу діяльність, підвищує ефективність навчання й професійного саморозвитку, удосконалює методичну підготовку студентів-філологів у вищих педагогічних закладах освіти, забезпечує створення якісно нових нестандартних цінностей навчально-виховного значення та зумовлює творче ставлення до обраного фаху в умовах реформування сучасної школи та реалізації концепції літературної освіти в Україні.
Description: Чайка О.М. Комплексна методика розвитку творчої самостійності майбутніх учителів зарубіжної літератури в процесі їх методичної підготовки / О.М.Чайка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №3 (326) травень. - С. 272 - 285
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4747
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CHAYKApdf.pdf309.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.