Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4746
Title: | Педагогічна практика - важливий засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів словесності |
Authors: | Цінько, С.В. |
Keywords: | освітній процес педагогічна практика професійна компетентність фахова вправність учитель словесності професійна підготовка вчителя професійна діяльність професійні вміння й навички |
Issue Date: | 2019 |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті висвітлено місце, роль і значення активної педагогічної практики як важливого засобу формування професійної компетентності майбутніх учителів словесності; уточнено поняття «педагогічна практика» й «професійна компетентність»; з’ясовано мету й завдання активної педагогічної практики, особливості її підготовки та проведення; обґрунтовано значення практики у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури, зарубіжної літератури. Зазначено, що донині не втрачає своєї актуальності питання якості підготовки вчителів до майбутньої професійної діяльності, а особливого акценту воно набуло у зв’язку з інтеграцією системи освіти України до європейського освітнього простору. Тому сучасний учитель нової української школи, якого очікує суспільство, має бути свідомим і самостійним у своїй діяльності; мати відповідні знання, уміння, навички, сформований світогляд. А найкращим і найефективнішим засобом формування таких професійно важливих умінь і навичок є педагогічна практика, проходження якої є обов’язковим компонентом професійної підготовки студентів з метою здобуття кваліфікаційного рівня та має на меті набуття професійних умінь і навичок. Педагогічна практика є наскрізною і має комплексний характер, вона розглядається як єднальна ланка між теоретичним навчанням і майбутньою самостійною педагогічною діяльністю, як засіб удосконалення набутих теоретичних умінь і навичок. Педагогічна практика у ЗВО є надзвичайно важливим засобом фахової підготовки майбутніх учителів словесності, є основою для подальшої репродуктивно-творчої професійної діяльності майбутніх учителів української мови й літератури. |
Description: | Цінько С.В.Педагогічна практика - важливий засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів словесності . С.В. Цінько // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №3 (326) травень. - С.262 - 271 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4746 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.