Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4741
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Каліш, В.А. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-22T08:14:27Z | - |
dc.date.available | 2020-01-22T08:14:27Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4741 | - |
dc.description | Каліш В.А. Формування морфологічної компетенції студентів- філологів / В.А. Каліш // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №3 (326) травень. - С. 213- 220 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті порушено проблему формування морфологічної компетенції як важливого складника лінгвістичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури. Визначено її структурні компоненти: опанування системою морфологічних знань; оволодіння уміннями й навичками виявляти, розрізняти, аналізувати морфологічні явища; усвідомлене використання їх у мовленнєвій діяльності в різноманітних комунікативних ситуаціях. Зауважено, що у процесі вивчення морфології студенти мають засвоїти закономірності функціонування граматичної системи мови, проблеми її дослідження на сучасному етапі розвитку українського мовознавства. Зіставлення змісту академічної і шкільної граматики дає підстави для виокремлення низки проблемних питань, які на сьогодні мають дещо відмінне висвітлення у теоретичному мовознавстві та в підручниках для вищих і загальноосвітніх закладів. Окреслено ключові питання розділу «Морфологія», засвоєння яких стане підґрунтям для усвідомлення студентами лінгвістичної природи семантико-граматичних класів слів, розуміння специфіки займенникових і службових слів, особливостей вигуків і звуконаслідувальних слів. Зазначено, що у розгляді основних теоретичних питань морфології пріоритетного значення надається проблемному методу. Подано зразки проблемних завдань, які вимагають 218 Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка № 3 (326), 2019 від студентів поглибленого самостійного вивчення окреслених викладачем проблем, пошуку інформації для доказовості чи спростування тверджень. Запропоновано окремі завдання і вправи, зміст яких визначається ключовими уміннями і навичками і які спрямовані на вироблення у студентів основних складників морфологічної компетенції. Наголошено, що у процесі виконання подібних завдань виробляються когнітивні, креативні, діяльнісні, комунікативні уміння майбутніх учителів, що є важливою складовою їх професійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | лінгвістична компетентність | uk_UA |
dc.subject | морфологічна компетенція | uk_UA |
dc.subject | граматична будова мови | uk_UA |
dc.subject | морфологічні знання | uk_UA |
dc.subject | уміння й навички | uk_UA |
dc.title | Формування морфологічної компетенції студентів- філологів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KALISH.pdf | 219.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.