Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4706
Title: Особливості організації мовно-літературної освіти на адаптаційно-ігровому етапі навчання учнів других класів
Other Titles: Specifics of the Organization of Language-Literary Education at the Adaptation-Game Stage of Learning Pupils of the Seconds Forms
Authors: Лапшина, І.М.
Keywords: організація освітнього процесу
мовно-літературна освіта
адаптаційно-ігровий етап навчання
молодші школярі
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті розкрито особливості організації мовно-літературної освіти школярів засобами мов корінних народів та національних меншин України на адаптаційно-ігровому етапі навчання, зокрема у другому класі. Розкрито особливості інтегрованого підходу до планування мовно-літературної освіти, що передбачає доцільне поєднання в одному навчальному розділі лінгвістичного та літературного матеріалу, комунікативних завдань на використання у власному мовленні учнів набутих мовних уявлень й мовленнєвих умінь. Автор характеризує специфічні прийоми задля формування і розвитку комунікативної та літературної компетентностей учнів других класів (репродуктивні, оперативні, продуктивно -творчі), аналізує дидактичні матеріали до уроків російської мови і читання в одному з варіативних підручників для другого класу (спроможність сформувати у школярів цілісне уявлення про оточуючий світ; врахування співвідношення індивідуальної, парної, групової, колективної роботи на уроці; особливості структурування освітнього модулю; формування уміння працювати з різними джерелами інформації тощо). Розкрито потенціал діяльнісного підходу до мовно-літературної освіти учнів з урахуванням провідної мети вивчення мови народу національної меншини - формування мовної особистості громадянина України.
Description: Лапшина І.М. Особливості організації мовно-літературної освіти на адаптаційно-ігровому етапі навчання учнів других класів / І.М.Лапшина // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №3 (326) травень. - С. 55 - 63
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4706
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LAPSUHNA.pdf289.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.