Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4698
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтупак, О.Ю.-
dc.date.accessioned2020-01-17T08:33:12Z-
dc.date.available2020-01-17T08:33:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4698-
dc.descriptionСтупак О.Ю. Історико-педагогічні засади формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства / О.Ю. Ступак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С.172-192uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлений історико-педагогічний аналіз діяльності певних інститутів громадянського суспільства (ІГС): громадські організації, благодійні фонди, молодіжні центри, молодіжні громадські ради. У названих ІГС молодь бере безпосередню участь, визначає напрямки та орієнтири діяльності, а отже виявляє свою соціальну активність, що сприяє розвитку громадянського суспільства. Наведена періодизація становлення інститутів громадянського суспільства з позиції різних науковців, та обґрунтована власні етапі, що обумовили вплив на формування соціальної активності молоді: І – «Зародження інститутів громадянського суспільства» (IX-XIX століття), що характеризується трансформацією від церковної соціальної допомоги, князівського меценатства до культурно-просвітницької діяльності братств; ІІ – «Організаційний розвиток інститутів громадянського суспільства» (XІХ – початок ХХ ст.) характеризується масовими громадськими та студентськими рухами, які контролюються державними органами та розвитком освітнього напрямку серед благодійної діяльності; ІІІ – «Застій розвитку інститутів громадянського суспільства» (1919-1980 рр. ХХ ст.) характеризується припиненням меценатської діяльності та ідеологічними партійними орієнтирами молодіжного руху; ІV – «Первинна інституціалізація» (1980-1991 рр. ХХ ст.) характеризується розвитком громадських та неформальних об’єднань, розвитком політично незалежного молодіжного руху; V – «Законодавче регулювання» (1991-2004 рр. ХХ ст.) характеризується формуванням законодавчої бази ІГС, включенням молодіжного руху до політичного життя країни; «Формування функціональної дієзданості» (2004 – 2014 рр. ХХІ ст.) характеризується впровадженням загальнодержавної підтримки програм молоді, молодіжних об’єднань та центрів, зростає рівень співпраці органів державної влади та громадськості; VII – «Трансформаційний період» (з 2013 р. по теперішній час) характеризується впливом громадськості на суспільно-політичні перетворення.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article presents a theoretical analysis of historical and pedagogical principles of formation of social activity of youth in civil society institutes. It is noted that in the establishment and development of civil society institutions the following stages can be distinguished: I - "The Origin of Civil Society Institutions" (IX-XIX centuries), characterized by the transformation from church social assistance, princely patronage to the cultural and educational activities of fraternities; ІІ - "Organizational Development of Civil Society Institutions" (XIX - early XX centuries) is characterized by mass public and student movements, which are controlled by state bodies and development of educational direction among charitable activities; ІІІ - "Stagnation of development of civil society institutes" (1919-1980 years of the ХХ century) is characterized by the cessation of philanthropic activity and ideological party guidelines for the youth movement; IV- "Primary institutionalization" (1980-1991, the twentieth century) is characterized by the development of public and informal associations, the development of a politically independent youth movement; V - "Legislative Regulation" (1991-2004, the twentieth century) is characterized by the formation of a legal framework for CSOs, including the inclusion of the youth movement in the political life of the country; "Formation of functional empowerment" (2004 - 2014, XXI century) is characterized by the introduction of nationwide support for youth programs, youth associations and centers, and the level of cooperation between public authorities and the public is increasing; VII - The Transformation Period (from 2013 to the present) is characterized by the influence of the public on socio-political transformations.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсоціальна активністьuk_UA
dc.subjectмолодьuk_UA
dc.subjectінститути громадянського суспільстваuk_UA
dc.titleІсторико-педагогічні засади формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільстваuk_UA
dc.title.alternativeHistorical and pedagogical forms of social activity of youth in institutes of civil societyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stupak.pdf576.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.