Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4697
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКизилова, В.В.-
dc.date.accessioned2020-01-17T07:54:58Z-
dc.date.available2020-01-17T07:54:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4697-
dc.descriptionКизилова В.В. Робота з творами на історичну тему в контексті реалізацій ключових компетентностей Нової української школи / В.В. Кизилова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - №3(326) травень. - С.44 - 54uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз програмових творів на історичну тему для 3-4 класів та запропоновану у чинних підручниках з літературного читання систему роботи щодо реалізації такої компетентності, як обізнаність та самовираження у сфері культури, що визначена Концепіцією Нової української школи. Вона передбачає глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. Осмислено поняття національної ідентичності, її функцій. Чинниками, що сприяють формуванню національної ідентичності школярів, є елементи національної культури, мова народу, його історичне минуле, національні обряди, звичаї та традиції, риси національного характеру. Обґрунтовано значення художньої літератури у процесі формування національної ідентичності. Акцентовано на необхідності проведення систематичної роботи з означеної проблеми засобами художньої літератури на історичну тему у навчально-виховному процесі початкової школи. Визначено важливість володіння учнями навичками аналізу художніх творів з акцентом на смисловому потенціалі тексту як засобу впливу на національне самоусвідомлення особистості. Наведено завдання для учнів 4 класу, що були апробовані у процесі дослідно-експериментального навчання.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article analyses the curriculum works on the historical theme for 3rd and 4th forms, and system of realization of such competences as awareness and self-expression in the sphere of culture, which is presented in the present pupil’s books on Literary Reading and is defined by the conception of the New Ukrainian school. It has a deep comprehension of its own national identity as a basis of sincere attitude and respect to others’ varied expressions. The concept of national identity and its functions is meaningful. The factors, that assist in formatting the schoolchildren’s national identity, are the elements of national culture, peoples’ language, its historical past, national rites, customs and traditions, traits of the national character. The importance of fiction in the process of formation of national identity is substantiated. It is stressed that systematic work on the marked problem by using fiction on the historical theme is necessary while educational process in the primary school; which was proved by stated monitoring about levels of perception of historical prose and formation of positive features, value grasps.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectлітературне читанняuk_UA
dc.subjectконцепція Нової української школиuk_UA
dc.subjectнаціональна ідентичністьuk_UA
dc.subjectтвори на історичну темуuk_UA
dc.subjectаналіз художнього творуuk_UA
dc.subjectвправиuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.titleРобота з творами на історичну тему в контексті реалізацій ключових компетентностей нової української школиuk_UA
dc.title.alternativeWork With the Literary Works on the Historical Theme in the Contest of Realization of Key Competences of the New Ukrainian Schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuzulova.pdf366.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.