Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4696
Title: Шляхи формування мовленнєвої компетентності молодших школярів на уроках української мови та літературного читання
Other Titles: Ways of Forming of Vocal Competence of Junior Schoolboys on the Lessons of Ukrainian and Literary Reading
Authors: Зажарська., Г. П
Keywords: мовленнєва компетентність
аудіативні уміння
діалог
монологічне мовлення
літературне читання
писемне мовлення
Issue Date: 2019
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті розкрито шляхи формування мовленнєвої компетентності учнів початкових класів на уроках української мови та літературного читання, визначено методику формування в молодших школярів складників мовленнєвої компетентності - аудіативних умінь, діалогічного і монологічного усного мовлення, навички читання, писемного мовлення. Одним із основних напрямів компетентнісно орієнтованого навчання в початковій школі є формування мовленнєвої компетентності школярів, яка полягає у здатності слухати, сприймати й відтворювати інформацію, читати і розуміти текст, вести діалог, брати участь у дискусіях, переконувати і відстоювати свою точку зору, висловлювати власні думки, міркування, погляди в усній і письмовій формах. Тому найважливішим завданням сучасної початкової школи є формування мовленнєвої компетентності молодшого школяра. Формування мовленнєвої компетентності молодших школярів на уроках української мови та літературного читання в початкових класах вимагає урізноманітнення форм організації навчальної діяльності молодших школярів. При цьому перевага надається формам, які створюють таку мовленнєву ситуацію, коли кожний учень має можливість висловитись, проявити себе в комунікативному процесі. Ефективним з таких позицій є інтерактивне навчання, організація якого передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, які сприяють формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії.
Description: Зажарська Г.П. Шляхи формування мовленнєвої компетентності молодших школярів на уроках української мови та літературного читання / Г.П. Зажарська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №3 (326) травень. - С.36 - 43
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4696
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZAJARSKA.pdf254.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.