Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4683
Title: Соціально-комунікативна компетентність майбутніх викладачів вищої школи: стан та очікування
Other Titles: Socio-communicative competence of future high school teachers: status and expectations
Authors: Прошкін, В.В.
Keywords: соціально-комунікативна компетентність
розвиток
майбутній викладач
вища школа
магістерська підготовка
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті представлено окремі результати міжнародного проекту № 21720008 «Компетенції викладачів вищої школи в добу змін». Подано основні компетенції, які розкривають зміст і сутність більш широкого поняття – соціально-комунікативна компетентність: комунікативно- інтерактивна, соціокультурна, лідерська. Установлено, що реальний стан сформованості зазначеної компетентності багато в чому відрізняється від очікувань магістрантів, які більш високо оцінюють наступні компетенції: інтерактивну взаємодію зі студентами; стримування негативних емоцій та долання поганого настрою; уміння презентувати та відстоювати власні ідеї, вести діалог та дискусію; надання студентам реальних можливостей для розвитку самоврядування, підтримки молодіжної ініціативи.
Description: Прошкін В.В. Соціально-комунікативна компетентність майбутніх викладачів вищої школи: стан та очікування / В.В. Прошкін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 239-247
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4683
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Proshkin.pdf292.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.