Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4683
Title: | Соціально-комунікативна компетентність майбутніх викладачів вищої школи: стан та очікування |
Other Titles: | Socio-communicative competence of future high school teachers: status and expectations |
Authors: | Прошкін, В.В. |
Keywords: | соціально-комунікативна компетентність розвиток майбутній викладач вища школа магістерська підготовка |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | У статті представлено окремі результати міжнародного проекту № 21720008 «Компетенції викладачів вищої школи в добу змін». Подано основні компетенції, які розкривають зміст і сутність більш широкого поняття – соціально-комунікативна компетентність: комунікативно- інтерактивна, соціокультурна, лідерська. Установлено, що реальний стан сформованості зазначеної компетентності багато в чому відрізняється від очікувань магістрантів, які більш високо оцінюють наступні компетенції: інтерактивну взаємодію зі студентами; стримування негативних емоцій та долання поганого настрою; уміння презентувати та відстоювати власні ідеї, вести діалог та дискусію; надання студентам реальних можливостей для розвитку самоврядування, підтримки молодіжної ініціативи. |
Description: | Прошкін В.В. Соціально-комунікативна компетентність майбутніх викладачів вищої школи: стан та очікування / В.В. Прошкін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 239-247 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4683 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Proshkin.pdf | 292.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.