Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, Я.Е.-
dc.contributor.authorМороз, В. П.-
dc.date.accessioned2020-01-15T10:43:25Z-
dc.date.available2020-01-15T10:43:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4679-
dc.descriptionМороз Я. Е. Педагогічна творчість як підґрунтя освітнього процесу в творах українського вченого Бориса Коротяєва / Я.Е. Мороз , В.П. Мороз // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С.166-170uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена головним засадам педагогічної творчості освітнього процесу, які були розглянуті в рамках наукових досліджень українського вченого, наукового новатора Бориса Коротяєва. За основу були взяті твори науковця, які більш всього висвітлювали проблематику педагогічної творчості. Такою є книга «Учение – процесс творческий», у якій вчений стверджує, що втілення творчого підходу здатне революціонізувати весь освітній процес і вивести практику на більш якісний кінцевий результат. Генеральною ідеєю творчого начала, на думку Б. Коротяєва є гуманістичні взаємовідносини вчителя і учня, де перший стимулює і мотивує другого до взаємного пошуку знання, до подолання інтелектуальних труднощів, у ході чого створюється новий продукт, невідомий ще для вихованця. Де непохитна віра вчителя в духовні сили своїх учнів здатна дійсно розкрити їх внутрішні резерви, зміцнити здоров’я в сукупності трьох складових – фізичного, психічного, соціально-морального.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article is devoted to the main principles of pedagogical creativity of the educational process, which were considered in the framework of scientific research of the Ukrainian scientist, scientific innovator Boris Korotyaev. The work of the scientist was taken as the basis, which most of all covered the problems of pedagogical creativity. Such is the book “Teaching is a creative process”, in which the scientist claims that the embodiment of a creative approach is able to revolutionize the entire educational process and bring practice to a better final result. The general idea of the creative principle, according to B. Korotyaev, is the humanistic relationship between teacher and student, where the former stimulates and motivates the second to the mutual search for knowledge, to overcome intellectual difficulties, during which a new product is created that is still unknown to the student. Where the teacher’s unshakable faith in the spiritual strengths of their students is able to truly reveal their inner potential, to strengthen health, in the aggregate three components – physical, mental, social and moral.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпедагогічна творчістьuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectздоров’я учнівuk_UA
dc.titleПедагогічна творчість як підґрунтя освітнього процесу в творах українського вченого Бориса Коротяєваuk_UA
dc.title.alternativePedagogical creativity as the basis of the educational process in the works of the Ukrainian scientist boris korotyaevuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moroz, Moroz.pdf431.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.