Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4679
Title: | Педагогічна творчість як підґрунтя освітнього процесу в творах українського вченого Бориса Коротяєва |
Other Titles: | Pedagogical creativity as the basis of the educational process in the works of the Ukrainian scientist boris korotyaev |
Authors: | Мороз, Я.Е. Мороз, В. П. |
Keywords: | педагогічна творчість освітній процес здоров’я учнів |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | Стаття присвячена головним засадам педагогічної творчості освітнього процесу, які були розглянуті в рамках наукових досліджень українського вченого, наукового новатора Бориса Коротяєва. За основу були взяті твори науковця, які більш всього висвітлювали проблематику педагогічної творчості. Такою є книга «Учение – процесс творческий», у якій вчений стверджує, що втілення творчого підходу здатне революціонізувати весь освітній процес і вивести практику на більш якісний кінцевий результат. Генеральною ідеєю творчого начала, на думку Б. Коротяєва є гуманістичні взаємовідносини вчителя і учня, де перший стимулює і мотивує другого до взаємного пошуку знання, до подолання інтелектуальних труднощів, у ході чого створюється новий продукт, невідомий ще для вихованця. Де непохитна віра вчителя в духовні сили своїх учнів здатна дійсно розкрити їх внутрішні резерви, зміцнити здоров’я в сукупності трьох складових – фізичного, психічного, соціально-морального. |
Description: | Мороз Я. Е. Педагогічна творчість як підґрунтя освітнього процесу в творах українського вченого Бориса Коротяєва / Я.Е. Мороз , В.П. Мороз // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С.166-170 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4679 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Moroz, Moroz.pdf | 431.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.