Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4679
Title: Педагогічна творчість як підґрунтя освітнього процесу в творах українського вченого Бориса Коротяєва
Other Titles: Pedagogical creativity as the basis of the educational process in the works of the Ukrainian scientist boris korotyaev
Authors: Мороз, Я.Е.
Мороз, В. П.
Keywords: педагогічна творчість
освітній процес
здоров’я учнів
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: Стаття присвячена головним засадам педагогічної творчості освітнього процесу, які були розглянуті в рамках наукових досліджень українського вченого, наукового новатора Бориса Коротяєва. За основу були взяті твори науковця, які більш всього висвітлювали проблематику педагогічної творчості. Такою є книга «Учение – процесс творческий», у якій вчений стверджує, що втілення творчого підходу здатне революціонізувати весь освітній процес і вивести практику на більш якісний кінцевий результат. Генеральною ідеєю творчого начала, на думку Б. Коротяєва є гуманістичні взаємовідносини вчителя і учня, де перший стимулює і мотивує другого до взаємного пошуку знання, до подолання інтелектуальних труднощів, у ході чого створюється новий продукт, невідомий ще для вихованця. Де непохитна віра вчителя в духовні сили своїх учнів здатна дійсно розкрити їх внутрішні резерви, зміцнити здоров’я в сукупності трьох складових – фізичного, психічного, соціально-морального.
Description: Мороз Я. Е. Педагогічна творчість як підґрунтя освітнього процесу в творах українського вченого Бориса Коротяєва / Я.Е. Мороз , В.П. Мороз // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С.166-170
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4679
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moroz, Moroz.pdf431.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.