Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4677
Title: | Психолого-педагогічні засади підготовки майбутніх психологів до психотерапевтичної діяльності в закладах загальної середньої освіти |
Other Titles: | Psychological and pedagogical fundamentals of future psychologists preparation for psychotherapeutic activity in general secondary education institutions |
Authors: | Міронов, Р. А. |
Keywords: | психотерапевтична діяльність соціалізація освіта педагогічна психотерапія психогогіка життєтворчість рефлексія |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розглянуто коло проблем, щодо змін сутності і змісту психологічного забезпечення навчально-виховного процесу в школі і, відповідно, розширення критеріїв готовності майбутніх психологів до практичної діяльності, зокрема, збільшення рівня педагого-психотерапевтичних знань, у зв’язку з виконанням основних функцій сучасної освіти: соціалізації та людиностворюючої. Визнчений напрямок досліджень психологічного забезпечення навчально-виховного процесу в школі і вузах. Схарактеризовано коло проблем психолога та його професійної компетентності, інтелектуальної та особистісної зрілості, розвинутого професійного мислення. Поставлена задача підготовки майбутніх психологів у вищій школі. Розкриті загальні завданя педагогічної психотерапії, та виявленні три напрямки науково обґрунтованої педагогічної психотерапії. Особливо виділений напрямок педагогічної психотерапії, як аутопсихотерапія, а саме метод «свідомого самонавіювання». Здійснено аналіз наукових досліджень фахівців з педагогіки та психотерапії щодо поняття «педагогічна психотерапія», визначені її основні завдання, три головні напрями в їх історичному становленні, тенденції подальшого розвитку в освітній сфері. |
Description: | Міронов Р.А. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутніх психологів до психотерапевтичної діяльності в закладах загальної середньої освіти / Р.А. Міронов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С.91-99 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4677 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mironov.pdf | 524.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.