Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4676
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМахновська, І. Р.-
dc.contributor.authorКруковська, І.М.-
dc.date.accessioned2020-01-15T10:23:03Z-
dc.date.available2020-01-15T10:23:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4676-
dc.descriptionМахновська І. Р. Суспільно-гуманітарна підготовка студентів-медиків – запорука успішного формування та якісного зростання показників їхньої професійної підготовки / І.Р. Махновська , І. М. Круковська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 62-72uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано досвід кафедри природничих та соціально-гуманітарних дисциплін КВНЗ «Житомирський медичний інститут» Житомирської обласної ради у гуманітарній підготовці студентів-медиків освітніх ступенів бакалавр, магістр. Визначено основні чинники, які обґрунтовують необхідність вивчення природничих та соціально-гуманітарних дисциплін та отримання гуманітарної підготовки: здатність мислити, розуміння світу, можливість прогнозування суспільно-політичних та культурно-історичних процесів. Окреслено засади на яких будує свою діяльність кафедра: органічне поєднання програмних вимог, сформульованих у документах міжнародних організацій щодо прав і свобод людини й громадянина з положеннями державних документів, які визначають сутність гуманітарної політики України на сучасному етапі; забезпечення переходу від «закритої», моноідеологічної методології викладання навчальних дисциплін до сучасної методології; втілення таких основних принципів гуманітарної освіти як фундаментальність, системність, єдність логічного та історичного, національного і загальнолюдського, суспільного та особистісного, теоретичного і практичного, навчального і виховного; ознайомлення студентів з накопиченим світовим культурним знанням про людське суспільство, місце і соціальне призначення особистості, з сутністю культури як світу людини; впровадження принципу плюралізму в наукових підходах і методиках, який спрямований на дискусійний спосіб з’ясування істини, діалогової форми навчання; координування наукової роботи із завданнями гуманітарної підготовки студентів інституту; виховування у студента високих гуманістичних якостей: людяності, поваги до людей, людської гідності, культури спілкування та цивілізованого співжиття; формування фахівця-інтелігента, особистості, носія ідей відродження національної самобутності. Проаналізовано вплив такої підготовки на успішне формування та зростання показників професійного навчання студентів медичного закладу.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article analyzes the experience of the department of natural and social-humanitarian disciplines of HMEI «Zhytomyr Medical Institute» of Zhytomyr regional council in the field of bachelor and master degree medical students’ training. The impact of this type of training on the successful formation and increase of indicators of professional readiness of medical students is analyzed. Major principles of humanitarian educations, including fundamentality, systemic approach, unity of logical and historical components, as well as national and universal (for mankind), social and personal, theoretical and practical, educational and upbringing are determined. The main principles of the department’s activities are set and introduced as follows: a harmonious combination of program requirements, formulated in the documents of international organizations, based on the rights and freedoms of an individual and a citizen, with the provisions of state documents, that define the essence of the humanitarian policy of Ukraine at the present stage; securing the transition from the "closed", mono-ideological methodology of teaching disciplines to modern methodology; the embodiment of such basic principles of humanitarian education as fundamental, systematic, unity of logical and historical, national and universal, social and personal, theoretical and practical, educational and upbringing; acquaint students with the accumulated world cultural knowledge about human society, place and social purpose of personality, with the essence of culture as a human world; the introduction of the principle of pluralism in scientific approaches and techniques, which is aimed at a discussion-based way of identifying the truth, including the dialogue-based form of learning, instead of teacher’s monologue; coordination of scientific work, including the tasks of humanitarian training of students of the institute. The influence of such training on the successful formation and growth of the indicators of professional training of medical students is analyzed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectгуманітарна освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпринципи гуманітарної освітиuk_UA
dc.subjectстудент медичного закладу вищої освітиuk_UA
dc.titleСуспільно-гуманітарна підготовка студентів-медиків – запорука успішного формування та якісного зростання показників їхньої професійної підготовкиuk_UA
dc.title.alternativeSocial and humanitarian medical students’ training as the key to the successful formation and gualitative growth of the indicators of their professional readinessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makhnovska, Krukovska.pdf522.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.