Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/465
Title: Пошук шляхів удосконалення системи середньої освіти в контексті підвищення рівня соціального здоров’я сучасних підлітків
Authors: Бабич, В. І.
Keywords: здоров'є
навчальні заклади
Issue Date: 2015
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: Стаття присвячена проблемі формування соціального здоров’я сучасних школярів. Основна увага зосереджується на питаннях удосконалення системи середньої освіти. Наголошується, що однією з проблем низького рівня сформованості соціального здоров’я підлітків є недосконала система середньої освіти в цілому та окремі, внутрішні аспекти її функціонування зокрема. Здійснено спробу висвітлення найбільш проблемних аспектів системи середньої освіти, що, безпосередньо, впливають на зниження стану соціального здоров’я сучасних підлітків. Наводяться шляхи нівелювання проблемних частин середньої освіти, а також удосконалення системи освіти в контексті підвищення рівня соціального здоров’я учнів основної школи. У статті пропонується авторське бачення системи оцінювання діяльності учнів, що передбачає часткова відмова від обов’язкового оцінення репродуктивної діяльності підлітків. Наголошується на необхідності перегляду пропонуємого учням навчального матеріалу у контексті об’єктивного визначення його життєвої необхідності з метою зниження інтелектуального навантаження та урахування стану психічного и фізичного здоров’я сучасних підлітків.
Description: Пошук шляхів удосконалення системи середньої освіти в контексті підвищення рівня соціального здоров’я сучасних підлітків / В. І. Бабич // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290) - С. 125 - 135.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/465
ISSN: 2227-2844
Appears in Collections:4. Актуальні проблеми дошкільної та шкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
babich.pdf763.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.