Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаріонова, Н. Б.-
dc.date.accessioned2016-02-24T06:55:40Z-
dc.date.available2016-02-24T06:55:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2227-2844-
dc.identifier.other37.013.42-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/460-
dc.descriptionМета, зміст і форма практики майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290) - С. 76-85.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовані мета, зміст і форма практики майбутніх соціальних педагогів. Метою практики є формування професійної готовності; зміст відображає оволодіння студентом різними видами професійної діяльності, самопізнання, самовизначення в різних професійних ролях, формування потреби професійного самовдосконалення; основною формою є самостійна робота студентів в умовах реальної професійної дійсності по виконанню завдань, зміст яких відповідає змісту й логіці соціально-педагогічної діяльності, поступово ускладнюється, носить інтегрований, проблемний, дослідницький характер, виступає як інваріантна, так і варіативна складова програми практики.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectсоціальна педагогікаuk_UA
dc.titleМета, зміст і форма практики майбутніх соціальних педагогівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:3. Теоретико-методичні засади професійної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
larionova.pdf692.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.