Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/460
Title: | Мета, зміст і форма практики майбутніх соціальних педагогів |
Authors: | Ларіонова, Н. Б. |
Keywords: | соціальна педагогіка |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті обґрунтовані мета, зміст і форма практики майбутніх соціальних педагогів. Метою практики є формування професійної готовності; зміст відображає оволодіння студентом різними видами професійної діяльності, самопізнання, самовизначення в різних професійних ролях, формування потреби професійного самовдосконалення; основною формою є самостійна робота студентів в умовах реальної професійної дійсності по виконанню завдань, зміст яких відповідає змісту й логіці соціально-педагогічної діяльності, поступово ускладнюється, носить інтегрований, проблемний, дослідницький характер, виступає як інваріантна, так і варіативна складова програми практики. |
Description: | Мета, зміст і форма практики майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290) - С. 76-85. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/460 |
ISSN: | 2227-2844 |
Appears in Collections: | 3. Теоретико-методичні засади професійної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
larionova.pdf | 692.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.