Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4599
Title: | Аналіз сучасного стану розробленості проблеми фахово-орієнтованої підготовки майбутніх викладачів іноземних мов |
Other Titles: | Analysis of the current state of development of the problem of professional-oriented training offuture foreign language teachers |
Authors: | Кокнова, Т. А. |
Keywords: | формування фахово-орієнтована підготовка майбутні викладачі іноземних мов професійні компетентності спеціалісти компетентнісний підхід |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | Статтю присвячено аналізу сучасного стану розробленості проблеми фахово-орієнтованої під-готовки майбутніх викладачів іноземних мов. Виявлено, що модернізація освіти висуває на передній план комплекс проблем, які має вирішити педагогічна наука. Актуальність проблеми фахово-орієн-тованої підготовки майбутніх викладачів іноземних мов зумовлена прагматичним напрямком тран-сформаційних процесів у системі освіти. Метою статті є аналіз сучасного стану розробленості проблеми фахово-орієнтованоїпідготовки майбутніх викладачів іноземних мов. У ході дослідження з’ясовано, що найголовнішою метою вищої освіти є формування високого рівня професійних компетентностей. Досягнення цієї мети передбачає таку фахово-орієнтовану підго-товку майбутніх спеціалістів, яка дає можливість набуття ними низки унікальних компетентностей для їх подальшої реалізації у професійній діяльності. Встановлено, що пріоритетним у підготовці майбутніх спеціалістів є рівень сформованості не тільки знань, умінь та навичок, а й компетентно-стей, відповідно до стандартів вищої освіти, що забезпечує успішне виконання професійних обов’яз-ків. Такий підхід зробить можливим фахово-орієнтовану підготовку спеціалістів, які зможуть «при-стосуватися» до ринку праці, тобто стати конкурентоспроможними. Визначено, що у проаналізованих дослідженнях запропоновані шляхи для особистісного зростання студентів, для розвитку їх психологічної зрілості шляхом психологізації навчального процесу і вклю-чення студентів у суб’єкт-суб’єктні взаємини як ознаку особистісно-орієнтованого навчання. У ході аналізу виявлено, що у роботах низки вчених узагальнено ефективні шляхи підготовки май-бутніх викладачів іноземних мов з точки зору використання дієвих форм, методів та технологій фахово-орієнтованого навчання. Роботи, проаналізовані й виділені у статті, становлять базове під-ґрунтя у контексті проблеми підготовки майбутніх компетентних викладачів іноземних мов у про¬цесі їх фахово-орієнтованої освіти. Подальшого вивчення і аналізу потребують наукові дослідження стосовно формування лінгвометодичноїкомпетентності майбутніх викладачів іноземних мов. |
Description: | Кокнова Т. А. Аналіз сучасного стану розробленості проблеми фахово-орієнтованої підготовки майбутніх викладачів іноземних мов / Т. А. Кокнова // Language and Literature. - 2017. - Vol.26. - Number 4 (2). - С. 64-68 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4599 |
Appears in Collections: | Кокнова Тетяна Анатоліївна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
47 (1).pdf | 147.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.