Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4589
Title: Методологічні підходи до розуміння сутності феномену «медіа-компетентність майбутнього вчителя початкових класів»
Other Titles: Methodological approaches to understand a mention phenomenon «media-competence of the future teacher of initial classes»
Authors: Толмачова, І.Г.
Keywords: медіа-компетентність
вчитель початкових класів
медіатизація
майбутній учитель
Issue Date: 2019
Publisher: ВП "Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка"
Abstract: В статті йдеться про загальне визначення феномену медіа-компетентність майбутніх учителів початкових класів. Означено, що професійна підготовка студентів – це підґрунтя для формування ключових знань, наявність яких допоможе адаптуватися в умовах медіатизації освіти.Особлива увага акцентована на поглядах зарубіжних та вітчизняних учених щодо детермінанту медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів; розкрито сутнісну характеристику дефініцій «компетентність», «медіа-компетентність». Представлено наукові підходи щодо розуміння сутності медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів на філософському (компетентнісна парадигма), загальнонауковому (системний підхід), конкретно-науковому (компетентнісний, середовищний, особистісно-діяльнісний підходи) та технологічному рівнях (інформаційний підхід),надано їх характеристики.
Description: Толмачова І. Г. Методологічні підходи до розуміння сутності феномену / І. Г. Толмачова // Медіа-компетентність майбутнього вчителя початкових класів. – Одеса – 2019. – Випуск 1(13). – С. 172–177.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4589
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TOLMACHOVA 12555.pdf318.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.