Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4589
Title: | Методологічні підходи до розуміння сутності феномену «медіа-компетентність майбутнього вчителя початкових класів» |
Other Titles: | Methodological approaches to understand a mention phenomenon «media-competence of the future teacher of initial classes» |
Authors: | Толмачова, І.Г. |
Keywords: | медіа-компетентність вчитель початкових класів медіатизація майбутній учитель |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ВП "Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | В статті йдеться про загальне визначення феномену медіа-компетентність майбутніх учителів початкових класів. Означено, що професійна підготовка студентів – це підґрунтя для формування ключових знань, наявність яких допоможе адаптуватися в умовах медіатизації освіти.Особлива увага акцентована на поглядах зарубіжних та вітчизняних учених щодо детермінанту медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів; розкрито сутнісну характеристику дефініцій «компетентність», «медіа-компетентність». Представлено наукові підходи щодо розуміння сутності медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів на філософському (компетентнісна парадигма), загальнонауковому (системний підхід), конкретно-науковому (компетентнісний, середовищний, особистісно-діяльнісний підходи) та технологічному рівнях (інформаційний підхід),надано їх характеристики. |
Description: | Толмачова І. Г. Методологічні підходи до розуміння сутності феномену / І. Г. Толмачова // Медіа-компетентність майбутнього вчителя початкових класів. – Одеса – 2019. – Випуск 1(13). – С. 172–177. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4589 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TOLMACHOVA 12555.pdf | 318.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.