Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/454
Title: | Смислогенез майбутнього вчителя початкових |
Authors: | Желанова, В. В. |
Keywords: | професійна підготовка |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У поданій статті розглянуто процес смислогенезу як один із динамічних складників технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів. Розкрито сутність зазначеного процесу відповідно до адаптивно-технологічного, імітаційно-технологічного,професійно-технологічного етапів технології контекстного навчання, що збігаються з навчальною діяльністю академічного типу, квазіпрофесійною, навчально-професійною діяльністю. З’ясовано, що смислогенез майбутнього вчителя початкових класів є динамічним процесом поступової трансформації ситуативних смислових структур у стійкі; «смислонасичення» від мінімального до максимального стану на підставі «уточнення й розширення»; ієрархізації смислів; зміни динамічних смислових процесів у послідовності: смислоутворення, смислоусвідомлення, смислобудівництво. Представлено приклади певних методів, смислотехнік, що використовуються у технологии контекстного навчання. |
Description: | Смислогенез майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання / В. В. Желанова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 59 - 67. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/454 |
ISSN: | 2227-2844 |
Appears in Collections: | 3. Теоретико-методичні засади професійної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zelanova.pdf | 654.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.