Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/454
Title: Смислогенез майбутнього вчителя початкових
Authors: Желанова, В. В.
Keywords: професійна підготовка
Issue Date: 2015
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У поданій статті розглянуто процес смислогенезу як один із динамічних складників технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів. Розкрито сутність зазначеного процесу відповідно до адаптивно-технологічного, імітаційно-технологічного,професійно-технологічного етапів технології контекстного навчання, що збігаються з навчальною діяльністю академічного типу, квазіпрофесійною, навчально-професійною діяльністю. З’ясовано, що смислогенез майбутнього вчителя початкових класів є динамічним процесом поступової трансформації ситуативних смислових структур у стійкі; «смислонасичення» від мінімального до максимального стану на підставі «уточнення й розширення»; ієрархізації смислів; зміни динамічних смислових процесів у послідовності: смислоутворення, смислоусвідомлення, смислобудівництво. Представлено приклади певних методів, смислотехнік, що використовуються у технологии контекстного навчання.
Description: Смислогенез майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання / В. В. Желанова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 59 - 67.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/454
ISSN: 2227-2844
Appears in Collections:3. Теоретико-методичні засади професійної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zelanova.pdf654.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.