Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4531
Title: | Становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов на території України в період із ХІХ – ХХ ст. |
Authors: | Кокнова, Т. |
Keywords: | лінгвометодична компетентність лінгвометодична підготовка майбутні викладачі іноземні мови історія педагогіки |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | Мета статті ‒ проаналізувати передумови становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов на території України в період із ХІХ ‒ХХ ст. У дослідженні використані теоретичні методи й історико-генетичний метод для опрацявання наукових фактів. З’ясовано, що становлення лінгвометодичної підготовки відбувалося під впливом низки соціально-економічних факторів, які впливали на педагогічні чинники і розвиток освіти. Зроблено висновок, що для майбутнього викладача іноземних мов було необхідно не тільки досконало знати мову, але й володіти лінгвометодичноя компетентністя. Подальші наукові розвідки передбачаять вивчення сучасних особливостей лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. |
Description: | Кокнова Т. Становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов на території України в період із ХІХ – ХХ ст. / Т. Кокнова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. - 2018. - № 8 (82). - С. 95-106. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4531 |
Appears in Collections: | Кокнова Тетяна Анатоліївна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.