Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4530
Title: | ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНЕ СТАНОВЛЕННЯ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПЕРІОД ПРОСВІТНИЦТВА |
Authors: | Кокнова, Т. А. |
Keywords: | лінгвометодична компетентність компетентність майбутні фахівці майбутні викладачі іноземні мови Просвітництво |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | Проаналізовано історико-педагогічну ґенезу становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у період Просвітництва. Визначено, що викладач іноземних мов був взірцем моральності; проявляв любов до професії, до вихованців; досконало володів дисципліною, яку викладав; мав потяг до самоосвіти та самовдосконалення. Педагогічний діяч періоду Просвітництва орієнтувався навчити не тільки читати та перекладати тексти іноземною мовою, він прагнув зробити наставника стати активним учасником іншомовної комунікації. |
Description: | Кокнова Т. А. Історико-педагогічне становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у період Просвітництва / Т. А. Кокнова // Імідж сучасного педагога : Управління освітнім процесом. - 2018. - № 5 (182). - С.55-58. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4530 |
Appears in Collections: | Кокнова Тетяна Анатоліївна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.