Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4530
Title: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНЕ СТАНОВЛЕННЯ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПЕРІОД ПРОСВІТНИЦТВА
Authors: Кокнова, Т. А.
Keywords: лінгвометодична компетентність
компетентність
майбутні фахівці
майбутні викладачі
іноземні мови
Просвітництво
Issue Date: 2018
Abstract: Проаналізовано історико-педагогічну ґенезу становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у період Просвітництва. Визначено, що викладач іноземних мов був взірцем моральності; проявляв любов до професії, до вихованців; досконало володів дисципліною, яку викладав; мав потяг до самоосвіти та самовдосконалення. Педагогічний діяч періоду Просвітництва орієнтувався навчити не тільки читати та перекладати тексти іноземною мовою, він прагнув зробити наставника стати активним учасником іншомовної комунікації.
Description: Кокнова Т. А. Історико-педагогічне становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у період Просвітництва / Т. А. Кокнова // Імідж сучасного педагога : Управління освітнім процесом. - 2018. - № 5 (182). - С.55-58.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4530
Appears in Collections:Кокнова Тетяна Анатоліївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
43.pdf907.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.