Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/452
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваленко, Д. В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-22T20:42:36Z | - |
dc.date.available | 2016-02-22T20:42:36Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.issn | 2227-2844 | - |
dc.identifier.other | 378.1:62:34 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/452 | - |
dc.description | Теоретичне обґрунтування процесуального блоку системи професійно-правової підготовки інженера-педагога / Л. В. Коваленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 68 - 75. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті на підставі аналізу наукової літератури теоретично обґрунтовано процесуальний блок системи професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога. Визначено, що забезпечення змістового блоку системи передбачає певну етапність професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога в умовах вищого інженерно-педагогічного навчального закладу, на кожному з яких відбувається реалізація змісту у взаємодії суб’єктів (викладача і студентів), спрямованій на досягнення загальної мети – сформованість професійно-правової компетентності майбутнього інженера-педагога. Схарактеризовано особливості діяльності на кожному з визначених етапів: адаптаційно-мотиваційному, теоретико-правовому, практико-правовому, продуктивно-правовому. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.title | Теоретичне обґрунтування процесуального блоку системи професійно-правової підготовки інженера-педагога | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | 3. Теоретико-методичні засади професійної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kovalenko.pdf | 616.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.