Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКараман, О. Л.
dc.contributor.authorЮрків, Я. І.
dc.date.accessioned2019-12-12T12:15:01Z
dc.date.available2019-12-12T12:15:01Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4526
dc.descriptionКараман О. Л. Технологія соціально-педагогічного супроводу процесу соціалізації дітей і молоді в умовах гібридної війни на сходіУкраїни / О.Л. Караман, Я.І. Юрків // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 1 (170). - С.49-57uk_UA
dc.description.abstractУ статті науково визначено поняття та обґрунтовано технологію соціально-педагогічного супроводу процесу соціалізації дітей і молоді в умовах гібридної війни на сході України. Установлено, що соціально-педагогічний супровід процесу соціалізації дітей і молоді в умовах гібридної війни на сході України – це вид соціально-педагогічної діяльності, спрямований на допомогу та підтримку дітей і молоді щодо виходу з абераційного стану та повернення до процесу успішної соціалізації шляхом: 1) виведення з тимчасово окупованої території («сірої зони») та залучення до національної системи освіти і виховання; 2) включення до соціально активної просо- ціальної діяльності; 3) організації інфор маційної протидії та формування психо логічної стійкості й механізмів психологічного захисту від негативного впливу інформації, що забезпечують інформаційно психологічну безпеку особистості. Теоретичну модель технології соціально педагогічного супроводу процесу соціалізації дітей і молоді в умовах гібридної війни на сході України представлено єдністю семи компонентів: концептуального, цільового, обʼєкт-субʼєктного, інформаційно середовищного, змістового, процесуального, результативного.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article scientifically defines the concept and substantiates the technology of social and pedagogical support for the process of socialization of children and young people in a hybrid warfare in the East of Ukraine. It has been established that social and pedagogical support for the process of socialization of children and young people in the context of the hybrid warfare in the East of Ukraine is a form of social and pedagogical activity aimed at helping and supporting children and young people to exit from aberration and return to the process of successful socialization by means of: 1) withdrawal from the temporarily occupied and uncontrolled territories of Ukraine («gray zone») and involvement in the national system of education and upbringing; 2) inclusion in socially active pro-social activity; 3) organizing information counteraction and the formation of psychological stability and mechanisms of psychological protection from the negative impact of information that provide the information and psychological security of an individual. The theoretical model of the technology of social and pedagogical support for the process of socialization of children and young people in the conditions of the hybrid warfare in the East of Ukraine is presented by the unity of seven components: the conceptual, target, objectsubjective, informational-environmental, content, procedural and resultant ones.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesОсвіта та педагогічна наука;
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічний супровідuk_UA
dc.subjectдіти і молодьuk_UA
dc.subjectгібридна війнаuk_UA
dc.titleТехнологія соціально-педагогічного супроводу про- цесу соціалізації дітей і молоді в умовах гібридної війни на сходіУкраїниuk_UA
dc.title.alternativeTechnology of Social and Pedagogical Support for the Process of Socialization of Children and Young People in a Hybrid Warfare in the East of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 1 (170)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Караман, Юрків.pdf4.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.