Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4523
Title: | Багатомірність сучасного педагогічного знання як чинник методо- логізації загальнопедагогічної підготовки майбутніхучителів |
Other Titles: | Multidimensionality of Modern Pedagogical Knowledge as a Factor of the Methodological Approach to the GeneralTrainingofFutureTeachers |
Authors: | Бутенко, Л.Л. |
Keywords: | багатомірність педагогічне знання багатомірність педагогічного знання майбутні учителі загальнопедагогічна підготовка методологізація |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка " |
Series/Report no.: | Освіта та педагогічна наука; |
Abstract: | Реалії розвитку освітньої сфери України,потреби суспільства у висококваліфікованих педагогічних кадрах актуалізують проблеми вдосконалення загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів. Методологізація загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів пов'язана з орієнтацією змісту й операціональних складників освітнього процесу на методологію діяльності як систему науково пізнавальних евристик, процедурних правил, принципів і прийомів професійної діяльності.Багатомірність як якісна характеристика явищ і процесів відбиває їхню структурну складність, поліфункційність, варіативність розвитку, єдність актуального й потенційного, явного й неявного. Багатомірність як характеристика сучасного педагогічного знання відбиває його предметний і процесуальний характер, єдність явного(експліцитного) і неявного (імпліцитного,фонового, контекстного) знання, нелінійний характер його розвитку, проявляється в множинності освітніх парадигм (традиційна, технократична, гуманістична та ін.),взаємодії стихійно-емпіричної, художньо образної і наукової форм пізнання,посиленні ролі неформальної та інформальної освіти, трансдисциплінарному характері розвитку педагогічного знання, пов'язана з наявністю в освітньому просторі «прихованої навчальної програми», «неявної педагогічної реальності», самоорганізацією педагогічного знання в умовах мережевої взаємодії педагогів. |
Description: | Бутенко Л. Л. Багатомірність сучасного педагогічного знання як чинник методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніхучителів / Л.Л. Бутенко // Журнал " Education and Pedagogical Sciences : Освіта та педагогічна наука. - 2019. - №1 (170). - С.25-36 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4523 |
Appears in Collections: | № 1 (170) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бутенко.pdf | 190.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.