Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4523
Title: Багатомірність сучасного педагогічного знання як чинник методо- логізації загальнопедагогічної підготовки майбутніхучителів
Other Titles: Multidimensionality of Modern Pedagogical Knowledge as a Factor of the Methodological Approach to the GeneralTrainingofFutureTeachers
Authors: Бутенко, Л.Л.
Keywords: багатомірність
педагогічне знання
багатомірність педагогічного знання
майбутні учителі
загальнопедагогічна підготовка
методологізація
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка "
Series/Report no.: Освіта та педагогічна наука;
Abstract: Реалії розвитку освітньої сфери України,потреби суспільства у висококваліфікованих педагогічних кадрах актуалізують проблеми вдосконалення загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів. Методологізація загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів пов'язана з орієнтацією змісту й операціональних складників освітнього процесу на методологію діяльності як систему науково пізнавальних евристик, процедурних правил, принципів і прийомів професійної діяльності.Багатомірність як якісна характеристика явищ і процесів відбиває їхню структурну складність, поліфункційність, варіативність розвитку, єдність актуального й потенційного, явного й неявного. Багатомірність як характеристика сучасного педагогічного знання відбиває його предметний і процесуальний характер, єдність явного(експліцитного) і неявного (імпліцитного,фонового, контекстного) знання, нелінійний характер його розвитку, проявляється в множинності освітніх парадигм (традиційна, технократична, гуманістична та ін.),взаємодії стихійно-емпіричної, художньо образної і наукової форм пізнання,посиленні ролі неформальної та інформальної освіти, трансдисциплінарному характері розвитку педагогічного знання, пов'язана з наявністю в освітньому просторі «прихованої навчальної програми», «неявної педагогічної реальності», самоорганізацією педагогічного знання в умовах мережевої взаємодії педагогів.
Description: Бутенко Л. Л. Багатомірність сучасного педагогічного знання як чинник методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніхучителів / Л.Л. Бутенко // Журнал " Education and Pedagogical Sciences : Освіта та педагогічна наука. - 2019. - №1 (170). - С.25-36
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4523
Appears in Collections:№ 1 (170)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бутенко.pdf190.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.