Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/452
Title: Теоретичне обґрунтування процесуального блоку системи професійно-правової підготовки інженера-педагога
Authors: Коваленко, Д. В.
Keywords: професійна підготовка
педагогіка
Issue Date: 2015
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті на підставі аналізу наукової літератури теоретично обґрунтовано процесуальний блок системи професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога. Визначено, що забезпечення змістового блоку системи передбачає певну етапність професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога в умовах вищого інженерно-педагогічного навчального закладу, на кожному з яких відбувається реалізація змісту у взаємодії суб’єктів (викладача і студентів), спрямованій на досягнення загальної мети – сформованість професійно-правової компетентності майбутнього інженера-педагога. Схарактеризовано особливості діяльності на кожному з визначених етапів: адаптаційно-мотиваційному, теоретико-правовому, практико-правовому, продуктивно-правовому.
Description: Теоретичне обґрунтування процесуального блоку системи професійно-правової підготовки інженера-педагога / Л. В. Коваленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 68 - 75.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/452
ISSN: 2227-2844
Appears in Collections:3. Теоретико-методичні засади професійної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kovalenko.pdf616.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.