Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/452
Title: | Теоретичне обґрунтування процесуального блоку системи професійно-правової підготовки інженера-педагога |
Authors: | Коваленко, Д. В. |
Keywords: | професійна підготовка педагогіка |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті на підставі аналізу наукової літератури теоретично обґрунтовано процесуальний блок системи професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога. Визначено, що забезпечення змістового блоку системи передбачає певну етапність професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога в умовах вищого інженерно-педагогічного навчального закладу, на кожному з яких відбувається реалізація змісту у взаємодії суб’єктів (викладача і студентів), спрямованій на досягнення загальної мети – сформованість професійно-правової компетентності майбутнього інженера-педагога. Схарактеризовано особливості діяльності на кожному з визначених етапів: адаптаційно-мотиваційному, теоретико-правовому, практико-правовому, продуктивно-правовому. |
Description: | Теоретичне обґрунтування процесуального блоку системи професійно-правової підготовки інженера-педагога / Л. В. Коваленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 68 - 75. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/452 |
ISSN: | 2227-2844 |
Appears in Collections: | 3. Теоретико-методичні засади професійної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kovalenko.pdf | 616.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.