Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4511
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗіньковська, О.В.-
dc.date.accessioned2019-12-11T12:40:57Z-
dc.date.available2019-12-11T12:40:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4511-
dc.descriptionЗіньковська О.В. Педагогічні умови формування толерантності у майбутніх учителів іноземної мови / О.В. Зіньковська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень .- С. 347-351uk_UA
dc.description.abstractУ даній статті розглянуто важливість формування толерантності у майбутніх учителів іноземних мов як важливий фактор подальшої успішної професійної діяльності. Було дано визначення поняттю “толерантність” та те, що проблема формування толерантності майбутніх вчителів іноземної мови все ще висвітлена недостатньо: не розроблено критеріїв, рівнів та показників сформованості толерантності у майбутніх учителів, недостатньо досліджено педагогічні умови, завдяки яким процес формування толерантності відбуватиметься максимально ефективно. Також у статті було наведено три умови формування толерантності майбутніх учителів іноземної мови: толерантне середовище безпосередньо у навчальному закладі; залучення інтерактивних методів навчання при формуванні толерантності у студентів; забезпечення постійної взаємодії студентів з іншими культурами та їх представниками.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article discusses the importance of forming tolerance among the future teachers of foreign languages as an essential factor in their further successful professional activity. The problem of the formation of tolerance among the future teachers of a foreign language is still covered insufficiently: the criteria, levels and indicators of the formation of tolerance among future teachers have not been developed, and the pedagogical conditions by which the formation of tolerance among the future teachers will be carried out as efficiently as possible are not sufficiently studied yet. Also, the definition of “tolerance” was given in the article. In addition, three conditions were offered for the formation of tolerance among the future teachers of foreign languages: a tolerant environment in the university; usage of interactive teaching methods during the formation of tolerance among the students; providing the students with constant interaction with foreign students and their cultures.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тарса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування толерантності у майбутніх учителів іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions for the formation of tolerance among the future teachers of foreign languagesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zinkovska.pdf629.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.