Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4511
Title: Педагогічні умови формування толерантності у майбутніх учителів іноземної мови
Other Titles: Pedagogical conditions for the formation of tolerance among the future teachers of foreign languages
Authors: Зіньковська, О.В.
Keywords: толерантність
культура
педагогічні умови
інтерактивні технології
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тарса Шевченка"
Series/Report no.: Філологічні науки;
Abstract: У даній статті розглянуто важливість формування толерантності у майбутніх учителів іноземних мов як важливий фактор подальшої успішної професійної діяльності. Було дано визначення поняттю “толерантність” та те, що проблема формування толерантності майбутніх вчителів іноземної мови все ще висвітлена недостатньо: не розроблено критеріїв, рівнів та показників сформованості толерантності у майбутніх учителів, недостатньо досліджено педагогічні умови, завдяки яким процес формування толерантності відбуватиметься максимально ефективно. Також у статті було наведено три умови формування толерантності майбутніх учителів іноземної мови: толерантне середовище безпосередньо у навчальному закладі; залучення інтерактивних методів навчання при формуванні толерантності у студентів; забезпечення постійної взаємодії студентів з іншими культурами та їх представниками.
Description: Зіньковська О.В. Педагогічні умови формування толерантності у майбутніх учителів іноземної мови / О.В. Зіньковська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень .- С. 347-351
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4511
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zinkovska.pdf629.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.