Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/451
Title: | Функції та компоненти культурного саморозвитку майбутніх учителів |
Authors: | Химченко, О. М. |
Keywords: | саморозвиток педагогіка |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті досліджено проблему визначення функцій та компонентів культурного саморозвитку майбутнього вчителя, проаналізовано їх сутність, визначено структурні складові, які відбивають як процесуальну, так і результативну сторони досліджуваного процесу. Функціями культурного саморозвитку майбутніх учителів визначено такі: пізнавальна, ціннісно-орієнтувальна, рефлексивна, діяльнісна, репрезентативна, адаптаційна, захисна, самовираження, соціалізаційна, ідентифікаційна, емоційно-оцінна, творчо-перетворювальна, прогностично-проектувальна, катарсична. |
Description: | Функції та компоненти культурного саморозвитку майбутніх учителів / О. М. Химченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 115 - 124. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/451 |
ISSN: | 2227-2844 |
Appears in Collections: | 3. Теоретико-методичні засади професійної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kchimchenko.pdf | 774.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.