Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/451
Title: Функції та компоненти культурного саморозвитку майбутніх учителів
Authors: Химченко, О. М.
Keywords: саморозвиток
педагогіка
Issue Date: 2015
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті досліджено проблему визначення функцій та компонентів культурного саморозвитку майбутнього вчителя, проаналізовано їх сутність, визначено структурні складові, які відбивають як процесуальну, так і результативну сторони досліджуваного процесу. Функціями культурного саморозвитку майбутніх учителів визначено такі: пізнавальна, ціннісно-орієнтувальна, рефлексивна, діяльнісна, репрезентативна, адаптаційна, захисна, самовираження, соціалізаційна, ідентифікаційна, емоційно-оцінна, творчо-перетворювальна, прогностично-проектувальна, катарсична.
Description: Функції та компоненти культурного саморозвитку майбутніх учителів / О. М. Химченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 115 - 124.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/451
ISSN: 2227-2844
Appears in Collections:3. Теоретико-методичні засади професійної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kchimchenko.pdf774.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.