Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4491
Title: Ідіоми та їх роль у діловому дискурсі
Other Titles: Idioms and their role in business-discourse
Authors: Сивак, О.Б.
Keywords: ідіоми
дискурс
бізнес-дискурс
синтаксична структура
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Філологічні Науки;
Abstract: Ідіоми широко поширені в англомовному бізнес-дискурсі. У статті автором приділено увагу аналізу матеріалів, пов'язаних з діловим дискурсом, з метою пошуку ідіом, що використовуються в цих матеріалах, та їх класифікації. Проведений аналіз показав, що ідіоми присутні у всіх досліджуваних статтях. Актуальність статті полягає в тому, що часте використання ідіом у діловому дискурсі показує, що вони є важливими з точки зору базової лексики і, отже, в процесі вивчення мови в цілому. Хоча науковці все ще не мають однозначної позиції щодо визначення та класифікації ідіом, автором здійснено спробу визначити та класифікувати бізнес-ідіоми, пов'язані з діловим дискурсом. Новизна дослідження полягає в тому, що автор обґрунтовує необхідність вивчення не лише лексичних одиниць і термінів в рамках ділового дискурсу, але й національного колориту мови, менталітету, а також специфіки бізнес-переговорів і ділового стилю в умовах багатополярності бізнесу.
Description: Сивак О.Б. Ідіоми та їх роль у діловому дискурсі / О.Б Сивак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень. - Ч. 2. - С. 36-44
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4491
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Syvak.pdf666.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.