Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4483
Title: Лінгводидактична технологія «ситуація успіху» в контексті позакласної діяльності з англійської мови в умовах розвитку Нової української школи
Other Titles: Linguodidactic technology «situation of success» in the context of extracurricular activities in English in the context of the development of a New ukrainian school
Authors: Протопопова, К.О.
Шехавцова, С.О.
Keywords: успіх
ситуація успіху
успішність
стан успіху
лінгводидактична технологія
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Філологічні Науки;
Abstract: У статті теоретично обґрунтувано поняття «успіх» з точки зору різних дисциплін та науковців, а також визначені провідні технології, які сприяють створенню «ситуації успіху». Встановлено, що лінгводидактична технологія створення «ситуації успіху» є методом стимулювання, мотивації і поведінки учня, оскільки саме позитивні емоції та радість можуть стати для учня найважливішим стимулом. З’ясовано, що керівну роль в переживанні ситуації успіху учнем в умовах розвитку нової української школи належить педагогу. Адже саме компетентний учитель, який здатний забезпечити комфортні умови співпраці (підтримка, допомога), розкриває в учнях безмежний потенціал та талант, який згодом переростає в успіх. А успіх в свою чергу переходить в успішність – особистісне переживання досягнення успіху, а також як особливість особи, що показує наскільки людина ефективна та результативна у досягненні поставлених цілей. Стаття доводить, що на практиці ефективним засобом реалізації лінгводидактичної технології «ситуації успіху» є використання методу подкастів. Цей метод є сучасним, проте вже широковживаним у комунікативному соціумі. В результаті дослідження виявлено, що створення «ситуації успіху» є складовою частиною навчально-виховного процесу, а також однією із провідних стратегій нової української школи.
Description: Протопопова К.О. Лінгводидактична технологія «ситуація успіху» в контексті позакласної діяльності з англійської мови в умовах розвитку Нової української школи / К.О. Протопопова, С.О. Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень. - Ч. 2. - С. 382-390
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4483
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Protopopova, Shekhavtsova.pdf834.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.