Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4479
Title: Організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в системі взаємовідносин „викладач – майбутні вчителі” в процесі вивчення іноземних мов
Other Titles: The organization of subject-subject interaction in the system of relations “lecturer – future teachers” in the process of learning foreign languages
Authors: Морозова, М.В.
Keywords: суб’єкт-суб’єктна взаємодія
система взаємовідносин
викладач
майбутні вчителі
іноземні мови
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Філологічні Науки;
Abstract: У статті розглянуто процес організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії в системі взаємовідносин „викладач – майбутні вчителі” в процесі вивчення іноземних мов. Охарактеризовано, що двохелементний характер системи „викладач – майбутні вчителі” передбачає два типи внутрішніх базових відносин, що сприяють організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії в процесі вивчення іноземних мов. Було зазначено, що великий потенціал для формування суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і майбутніх учителів закладений у спільне вивчення іноземних мов, коли обидві сторони виступають на рівних, а сама діяльність має творчий характер.
Description: Морозова М.В. Організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в системі взаємовідносин „викладач – майбутні вчителі” в процесі вивчення іноземних мов / М.В. Морозова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень. - Ч. 2. - С. 361-370
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4479
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Morozova.pdf668.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.